piątek, 29 listopada 2013

Sportowe obuwie na zimę

Co do butów zdecydowanie stawiam na wygodę (szpilki są wyjątkiem:d). Idzie zima, a ludziska nakładają na siebie coraz więcej warstw ubrań. Dla mnie najważniejszą inwestycją na tę porę roku są buty. Nike, Adidas i wiele innych marek ma sporo ciekawych modeli, które możemy zakupić. Ja (aż dziwne!) wybrałam buty Adidas Uptown TD G60805. Zazwyczaj mój wybór kieruje się w stronę obuwia Nike, a tu proszę... :)
 
MOJE BUTY



 
 
 
A tutaj modele, które wam proponuję:
 
ADIDAS UPTOWN TD w różnych kolorach:

ADIDAS UPTOWN TD G60806ADIDAS UPTOWN TD G60805
ADIDAS UPTOWN TD G06312
 
 
ADIDAS CHASKER WINTER BOOT
 
ADIDAS CHASKER WINTER BOOT Q34174ADIDAS CHASKER WINTER BOOT G95583
ADIDAS CHASKER WINTER BOOT G95909
 
NIKE MANDARA
 
buty NIKE MANDARA 333667-721NIKE MANDARA 333667-001
 
NIKE MANOA
 
NIKE MANOA 454350-700
 
REEBOK NIGHT SKY MID
 
REEBOK NIGHT SKY MID J95057
 
 
 
Butów jest naprawdę sporo, trzeba jedynie poszukać :)
 
Dzisiaj Noc Andrzejkowa, a jutro Andrzejki :) Macie jakieś plany? Ja jutro wybieram się na małą imprezę i na pewno dam Wam o tym znać:) Więcej informacji już wkrótce!:*
This entry was posted in

2 komentarze :

  1. niektóre fajne, jednak ja zostanę przy klasycznych kozakach czy sztybletach :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/waitingfor-winter.html

    OdpowiedzUsuń