środa, 27 listopada 2013

Trudny początek

Początki zazwyczaj są trudne. Nie mam pojęcia jak zacząć, więc zacznę tradycyjnie. Nazywam się Dagmara i mieszkam w małej miejscowości niedaleko Olsztyna ;) Mam 19 lat i właśnie mam zamiar zmienić coś w swoim życiu. Tą małą zmianą jest ten blog. Będę pisać o wszystkim, ale przede wszystkim chcę skupić się na mojej aktywności fizycznej, zdrowym odżywianiu i wątkach wyjętych z mojego życia :)
W gimnazjum byłam strasznie zakompleksiona. Pod koniec szkoły postanowiłam coś zrobić ze swoim wyglądem. Od tamtej pory próbowałam ćwiczyć, odchudzać się. Bywało różnie, naprawdę różnie.
Teraz chcę zacząć od początku i wspierać innych :) Mam nadzieję, że kilka informacji stąd może okazać się naprawdę przydatnych :)


1 komentarz :

  1. Zgadzam się :) W zdrowym ciele zdrowy duch :)

    OdpowiedzUsuń