niedziela, 8 grudnia 2013

(2) Test treningowy: KILLER

Killer
 

Kolejny trening Ewy Chodakowskiej specjalnie dla Was :) Czemu Killer? Bo daje nieźle w kość! Trening zarówno wyszczupla i modeluje sylwetkę. Trwa on 41 minut i jest kombinacją ćwiczeń kardio i wzmacniających.
 Wyróżniamy w nim 3 części. Robimy na zmianę ćwiczenia kardio z wzmacniającymi.

Co jest istotne podczas treningu?
- Pamiętamy o napinaniu mięśni brzucha przy wydechu
- Podczas kardio staramy się oddychać spokojnie i odpoczywać w tym czasie od ćwiczeń wzmacniających
- Kiedy nie dajemy rady, przechodzimy do marszu i uspokajamy oddech
- Jeśli chcemy zobaczyć zmiany musimy ćwiczyć co najmniej 3 razy w tygodniu przez miesiąc
- Niektóre ćwiczenia wzmacniające mają łatwiejsze wersje dla początkujących, warto z nich skorzystać :)

Co daje popalić?
- Ćwiczenia kardio są naprawdę intensywne! :) Dają popalić, ale je uwielbiam
- Druga część ćwiczeń jest najtrudniejsza, czasami po prostu chce się skończyć
- Najmniej przepadam za ostatnią częścią, gdyż robię ją ostatkami sił



Pamiętajcie, że trening jest dla średnio zaawansowanych, nie zaczynajcie od niego! :) Ale jeśli chcecie spróbować macie go tutaj:
 
This entry was posted in

7 komentarzy :

  1. Osobiście średnio lubię Ewę Chodakowską, bardziej cenię sobie Mel B:) Chociaż masz rację, czasami nieźle daje w kość:D
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel B też jest świetna :) Myślę, że niedługo zrobię z nią jakiś test treningowy:)

      Usuń
  2. dzisiaj robię !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robię 6 weidera, chociaz taki trening też można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo przy Killerze pracuje całe ciało! :)

      Usuń
  4. Ewa <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń