piątek, 20 grudnia 2013

(3) Test treningowy: Mel B

 
Trening z Mel B
 
 
Słyszeliście kiedyś o Mel B? Zdziwiłabym się, jeśli nie:) Kobieta, która podbiła świat muzyczny razem ze Spice Girls zamieniła się w motywującą do ćwiczeń fitness trenerkę. Może nazywanie jej trenerką jest zbyt mocnym określeniem, ale nie można wątpić w to, że wiele osób zna jej filmiki typu ,,10 minutowy trening brzucha''.
 
Jak wygląda mój trening z Mel B?
1. Rozgrzewka 5 min.
2. 15 minutowy trening cardio (trening całego ciała)
3. 10 minutowy trening nóg
4. 10 minutowy trening pośladków
5. 10 minutowy trening brzucha
6. Ćwiczenia rozluźniająco-rozciągające (10 min.)
 
Cały trening trwa w przybliżeniu 55 minut :) Gorąco polecam! :)
Na youtubie znajdziecie jeszcze na pewno 2 inne filmiki, których jeszcze nie wypróbowałam, więc nie będę ich opisywać :)
 
 
Co jest istotne podczas treningu?
- Nie zapominamy o rozgrzewce i ćwiczeniach rozluźniająco-rozciągających. Nawet jeśli chcemy zrobić tylko np. 10 minutowy trening brzucha. TO BARDZO WAŻNE!
- Patrzymy dokładnie na to jak ćwiczenia wykonuję Mel B. Nie daję zbyt wielu istotnych wskazówek, które przydadzą się początkującym.
- Jeśli Mel B robi ćwiczenia zbyt szybko, zwolnij tempo. Z czasem będzie szło Ci coraz lepiej :)
- Podczas treningu przyda nam się krzesło i mała butelka wody (ewentualnie mały ciężarek)
- Lektor mówi nam, żebyśmy wciągali brzuch... Nic bardziej mylnego! Powinniśmy go napinać.
- Niektóre ćwiczenia mają prostsze i trudniejsze wersje :) Niektóre trudne to istny koszmar! ^^
 
Co daje popalić?
- Trening na pośladki naprawdę się odczuwa! Pośladki wręcz palą! :) (UWIELBIAM TO UCZUCIE)
- Trening nóg jest dosyć ciężki, ze względu na to, że początek opiera się na praktycznie na samych przysiadach (różne rodzaje) i czasem ma się dość.
 
 
Trening z Mel B oczywiście polecam :) Kobita jest energiczna, dobrze motywuję, szkoda, że mało wspomina o poprawności wykonywania ćwiczeń :) Dopiero zaczynacie? Wybierzcie to na czym najbardziej wam zależy :) Pośladki? 10 minutowy trening pośladków jest dla was!
This entry was posted in

14 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o niej . Też kocham jak pośladki wrecz pala :D
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnam zacząć ćwiczyć, ale jestem tak wielkim leniem... :|
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ja chciałam zacząć ćwiczyć z mel b już daaawno temu, ale nie mogę się zebrać. brak motywacji tak bardzo. ;_;

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pośladki z nią cwiczylam xD
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś ćwiczyłam z Mel, ale jakoś obecnie wolę mimo wszystko ćwiczenia na siłowni, w grupie :)


    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze bardzo szybko tracę motywację do jakichkolwiek ćwiczeń ;c kiedyś przez 2 tygodnie robiłam trening brzucha z Mel, ale tak bardzo bolały mnie po nim mięśnie, że przestałam :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o niej! Jest naprawdę świetna! :))
    Nawet z nią wcześniej ćwiczyłam :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję kochana! ;*

      Buziaki ;*

      Usuń
  8. Szkoda że zespół już nie istnieje. ale odnalazła się świetnie w tym co teraz robi :)
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwiczyłam kiedys z mel-b i polecam! Jest genialna :)
    chętnie zajrzę tu ponownie - dodaję do obserwatorów :*
    http://czesc-lubie-cie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ją! trenuję pilnie. Również uwielbiam ćwiczenia na pośladki! Ajj! da się odczuć, co do nóg mam to samo zdanie! można się zmęczyć!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też polecam trening z Mel ! :D <3 Po prostu uwielbiam <3
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnaś zorganizować jakąś wspólną akcję tak abyśmy się zmotywowały wszystkie razem! Również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o tym, bo to naprawdę świetny pomysł :) Prawdopodobnie taka akcja ruszy od stycznia i będzie związana z ćwiczeniami na pośladki! :)

      Usuń