niedziela, 22 grudnia 2013

Christmas is coming...

Cześć wszystkim :* Już niedługo Wigilia :) Wręcz nie mogę się doczekać :) Nie ma śniegu, ale migające lampki w moim pokoju i piosenki świąteczne wciąż mi o tym przypominają :) Prezenty już zapakowane, czekam na uśmiechy moich bliskich, gdy je zobaczą:) Mała choineczka stoi w kącie tuż obok mojej małej kolekcji świeczek. Kilka zdjęć specjalnie dla Was znajdziecie poniżej :)



Woski Yankee Candle to spóźniony prezent imieninowy od mojej siostry :) Nie są to świąteczne zapachy, ale pachną tak cudownie że nie mogę się od nich oderwać!

Extremely chocolate pamiętacie z innego posta :) Zapachy Strawberry i Vanila są zupełnie nowe :) Pozwoliłam sobie na nie, żeby stworzyć wspaniały komplet :)
W kolejności od najlepszej:
1. Extremely chocolate
2. Strawberry
3. Vanila
Gorąco polecam je wszystkie!




Pod koniec mam dla Was dwa pytania :) Chcielibyście zobaczyć jak ubieram się na Wigilię? Co myślicie o wyzwaniu treningowym od stycznia, skupiającym się na pośladkach?

13 komentarzy :

  1. Świeczuszki przede wszystkim! Też uwielbiam obserwować reakcję moich bliskich na prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach z unoszących się z świeczek :)
    Śliczny blog <3
    Obserwuję :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo czekam na post w którym pokażesz jak ubierasz się na wigilię :)
    Obserwuję :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy, czekamy na następną notkę świąteczną :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. thank u for ur comment. ur r so pretty girl. We can follow each other if u want...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świeczki<3 Pewnie genialnie pachną :)
    Reakcje na prezenty to bezcenny widok !

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świeczki, a tą czekoladową kupiłam jako dodatek do prezentu mikołajkowego dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te woski, sama myślałam nad ich kupnem
    dodałam i życzę Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!;) Super choinka, ja mam u siebie w pokoju dwa razy mniejszą!
    ~Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt, Udanego Sylwestra!;)

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie :) Wesołych Świat ! :*
    zaobserwujesz ? http://earfashion.blogspot.com/ odwdziecze sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!
    would you like to follow each other?
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam mieć woski z Yankee Candle ^^
    Wesołych Świąt <33

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choineczka:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń