piątek, 27 grudnia 2013

Dar Serca

Wczoraj z chłopakiem i kolegą byliśmy na Orlenie :) Kupiłam tam sobie cappuccino (swoją drogą nie było dobre, stanowczo nie polecam!), żeby ugasić pragnienie. Formalnie to powód był troszkę inny. Bardzo zależało mi na płycie z kolędami, którą można było kupić za 2zł, gdy kupi się kawę (4,99zł jeśli ktoś by chciał wiedzieć). Co prawda święta już za nami, ale nie mogłam przegapić takiej okazji :)
Gwiazdy śpiewają z dziećmi (między innymi Tomasz Karolak, Ewa Farna, Honorata Skarbek) :) Myślę, że warto posłuchać tradycyjnych polskich kolęd :)




Może i cappuccino było niedobre, ale kubeczek był przeuroczy!




Przy okazji dziękuję Wam bardzo za ten miesiąc blogowania ze mną! :) Za każde wyświetlenie mojego bloga, za każdą obserwację, za każdy komentarz. Jesteście kochani! Przeczytałam już od Was tak wiele miłych słów :) Bez Was by tego wszystkiego nie było:)

9 komentarzy :

  1. A ja się zastanawiałam, gdzie można kupić tą płytę! Musi być naprawdę fajna.
    Jak kawa Ci nie smakuje, to dobrze chociaż, że jakiś pozytyw znalazłaś. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez pewnie nie mogłabym przegapić takiej okazji! :-))
    kubeczek super i bardzo ładny lakier na pazurkach :-)
    buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. kubek genialny, szkoda że nie było takie dobre na jakie wygląda. A płyta musi być fajna, uwielbiam głos Karolaka!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna okazja :D uroczy ten kubeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczę z Mel B tak jak radziłaś. :)
    dziękuje. <3

    a kubek fajny. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog ;)) Zachęcam do obserwacji,zrewanżuje się :) http://manequinss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń