środa, 25 grudnia 2013

Ho ho ho, czyli świąteczna stylizacja :)

Witam wszystkich cieplutko! Mój brzuszek od wczoraj wieczorem jest pełniutki, a na twarzy widać szeroki uśmiech :) Nie ma co sobie odmawiać kilku dobrych potraw w te piękne dni :) Obiecałam Wam kochane, że pojawi się moja wigilijna stylizacja. Oto i ona! :)





Bluzka z baskinką (z tyłu dłuższa) - Cayman
Skórzane legginsy - Cayman
Pierścionki - APART i sklep z biżuterią w moim mieście
Szpilki - Deezee

To moja pierwsza stylizacja, więc bądźcie wyrozumiałe :) Udanego wieczoru i drugiego dnia świąt! :) Post z kartkami świątecznymi wstawię, gdy przyjdzie ostatnia kartka, na którą czekam :)

21 komentarzy :

  1. Mnie bardzo przekonała! bluzeczka z baskinką prezentuje się świetnie! Powiedz mi czy te szpileczki które masz są "znośne"? Ostatnio kupiłam coś podobnego w czerwieni, lakierowane. Wydałam mnóstwo pieniędzy a tak dają w kość! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww cudowna bluzeczka *,*
    Obserwuję :)
    Buziaki Olczyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Daga :D :* Prosimy o więcej takich notek i zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! Bluzeczka jest boska <3
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka <3 <3 <3
    Fantastycznie wyglądasz, naprawdę uroczo <3 <3 <3
    Nasze brzuszki również pełniusie ;) A dzisiaj jeszcze czeka nas drobna powtórka z rozrywki :) Rozpusta na całego :))

    Z przyjemnością OBSERWUJEMY :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Milutki outfit świąteczny, zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Bluzka jest przepiękna. <3 :D

    http://czesc-lubie-cie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z baskinką przepiękna :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tylko tyle.. WYGLĄDASZ ZNAKOMICIE. <3
    + obserwuje.

    www.diamantesoblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bluzka ! Mam nadzieje ze mialas udane swieta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny blog <3 mogę prosić abyś kliknęła u mnie w banner z ostatniego postu? zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądałaś!
    w ogóle piękna z Ciebie dziewczyna


    zapraszam!
    easystylee

    OdpowiedzUsuń
  15. bajkowa stylizacja ! jakie masz cudowne wlosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. byłysmy bardzo podobnie ubrane na świeta, tylko moja bluzka z baskinką była limonkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie modowej improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  18. super! i te buciki :)

    OdpowiedzUsuń