czwartek, 12 grudnia 2013

Imieniny

Dzisiaj jest troszkę wyjątkowy dla mnie dzień, ponieważ mam imieniny :) Niektórzy ich nie obchodzą, inni obchodzą je kilka razy w roku, a ja po prostu trzymam się tego, że mam je 12 grudnia. Jako, że urodziny mam 10.10., a imieniny 12.12. trafił mi się niezły zbieg okoliczności :)
Moi bliscy pomyśleli o mnie (i mimo, że w grudniu jest sporo okazji do kupowania prezentów) obdarowali mnie kilkoma rzeczami :) Kochani są!

Zestaw adidasa od cudownego chłopaka :) Idealny dla mnie! :)

Podkład Rimmel Match Perfection. Poprzedni zginął śmiercią tragiczną, rozbijając się na kafelkach w łazience :( Jest świetny i mama z okazji imienin zaopatrzyła mnie w drugi! :)

Słodkie prezenciki, które pozwoliłam sobie sama zakupić :) Świeczka o zapachu czekolady (mniam!) i dwa ,,sylwestrowe'' lakiery.
 
 
A Wy obchodzicie swoje imieniny?:)


Postaram się tu napisać coś jeszcze dzisiaj :* Buziaki!

19 komentarzy :

  1. Świetnie! Zazdroszczę prezentów, a szczególnie zestawu od chłopaka, to urocze :)) Ja nie obchodzę niestety imienin :(
    Możesz zdradzić gdzie kupiłaś tą świecę? Uwielbiam słodkie zapachy <3
    Wszystkiego najlepszego, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczkę kupiłam w Rossmannie po promocji za około 5zł :) Były jeszcze o zapachu waniliowym i truskawkowym, które mam nadzieję niedługo też się u mnie znajdą ^^
      Dziękuję:*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego!
    Ja imienin nie obchodzę (mam zaraz po urodzinach).
    Pytałaś o zestaw Avon Słodka Śliwka i Wanilia - póki co tylko raz użyłam balsamu i zakochałam się w tym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie i ja będę musiała koniecznie wypróbować ^^

      Usuń
  3. zazdroszcze:D
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/lovelyshoes.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat mam urodziny w grudniu, to też wszyscy mają kolejną okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Wszystkiego Naj naj naj! Świetny i ciekawy blog! Zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że mój blog wyda ci się interesujący i będziesz go obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha jaka zbieżność dat! Życzę Ci wszystkiego najlepszego (mam nadzieję, że nie gniewasz się - dzień po) :) cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet dzień po jest miło usłyszeć życzenia :)

      Usuń
  7. no to spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoznione wszystkiego najlepszego ! :) a moglabys mi powiedziec czym sie obecnie zajmujesz? chodzi mi czy studia czy praca, bo sama w tym roku koncze szkole i trudno mi podjac jakakolwiek decyzje, moze moglabys mi cos doradzic ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobiłam sobie rok przerwy po liceum i pracuję jako pośrednik finansowy :) A od następnego roku już studia, prawdopodobnie filologia angielska :) Koniecznie przemyśl na pewno na co chcesz iść i idź tam gdzie chcesz na studia, a nie idę bo wszyscy idą :) Studia to moim zdaniem musi być indywidualnie przemyślana decyzja :) Powodzenia z wyborem:*

      Usuń
  9. świeczka i lakiery fajne, chciałabym je na paznokciach zobaczyć :)
    ✌ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lakierów na pewno niedługo będzie pokazany :)

      Usuń
  10. Dobry post! *O*
    Hmm.. może obserwujemy?
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieco spóźnione, ale jednak - wszystkie njaleoszego!
    Ja swoje obchodzę dopiero 10 lutego :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne lakiery ;)
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/hi-dude.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ; ))
    Zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń