niedziela, 1 grudnia 2013

Moja mała kolekcja

Już od dłuższego czasu sprowadzam do mojego domu płyty z ćwiczeniami. Są to głównie płyty wydawane przez gazetkę SHAPE :) Takich płyt posiadam już osiem i chociaż pozornie może wydawać się to mało, mam możliwość urozmaicania moich treningów :) Chciałabym Wam pokazać tę kolekcję i być może nawet zachęcić do tworzenia swoich małych kolekcji! ;)

(grzecznie leżą na półeczce wraz z książką ;d)

Killer i Turbo :) (niestety brakuje Skalpela, który mam jedynie na laptopie;<)

Trening z gwiazdami i pierwsza płyta z cyklu Total Fitness :)

Trening z Tomkiem Choińskim i Body Express :)

Płyty, których osobiście jeszcze nie przetestowałam :)
po lewej: NAJNOWSZA (możecie dostać ją jeszcze w sklepach) PŁYTA Z SHAPE: TURBO POWER!
Trening z Jillian Michaels (mój rodzynek wśród płyt) :)
 
 
 
 
Już wkrótce pierwszy test treningowy dla Was :*
 
This entry was posted in

2 komentarze :

  1. Nono, czekam na kolejne posty:-):-*

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zaczynam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/early-morning.html

    OdpowiedzUsuń