poniedziałek, 16 grudnia 2013

My nails

Ostatnio z okazji imienin, kupiłam sobie dwa lakiery do paznokci (możecie zobaczyć je wraz z czekoladową świeczką w poście Imieniny) Jeden z nich chciałabym Wam pokazać już na paznokciach. Skomponowałam go z dwoma odcieniami niebieskiego koloru. Mam nadzieję, że wygląd moich paznokci spodoba się również i Wam :)


Na paznokieć trzeba było nałożyć kilka warstw lakieru, ale myślę, że było warto :)


Macie ochotę na post w stylu: test treningowy? Mel B już na Was czeka :):*

11 komentarzy :

  1. świetne pazurki! lubię takie połączenie z brokatem..dodaję do obserw.:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudne paznokietki! ładnie zestawiłas kolory ze sobą!
    uwielbiam takie kolorowe lakiery z tymi hologramami, czy jak to sie tam zwie ;p
    buziaki
    i zapraszam do mnie ;-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz piękne paznokcie !
    Czekam na post treningowy, ćwiczyłam kiedyś z Mel B ćwiczenia na brzuch 10 min :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się dzisiaj wstawić :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie dobrałaś kolory. Ja nie wpadłabym na to, że połączenie niebieskie z szarym z kolorowymi cekinkami tak rewelacyjnie będzie wyglądać :D


    skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń