niedziela, 15 grudnia 2013

Rzeźby z lodu w Olsztynie



W sobotę wraz z chłopakiem pojechaliśmy do Olsztyna na małe świąteczne zakupy :) Spotkaliśmy się tam z moją siostrą, która zaprowadziła nas na Stare Miasto, żeby pokazać nam rzeźby z lodu. Wcześniej nie miałam nigdy okazji, żeby coś takiego zobaczyć. Naprawdę trzeba mieć talent, żeby coś takiego zrobić ; o
 

              

Z moim :)
 


 
 
Wiedzieliście, że w Poznaniu odbywa się Międzynarodowy Festiwal Rzeźby Lodowej? Chciałabym kiedyś tam pojechać i je zobaczyć. Byliście kiedyś na takim festiwalu?

18 komentarzy :

  1. Nigdy nie byłam na takim festiwalu :O Świetnie to wygląda!
    Obserwujemy ? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! ale się ktoś musiał postarać :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są! Szkoda, że u mnie w mieście czegoś takiego nie ma ;)


    WPADNIESZ DO MNIE? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że u mnie w mieście czegoś takiego nie ma :) Dobrze, że Olsztyn mam blisko :)

      Usuń
  4. jakie cudownosci ! chcialabym zobaczyc je na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wyglądają jeszcze piękniej, więc warto! :)

      Usuń
  5. We Wrocławiu również jest taki festiwal. Fajne wydarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne <3 trzeba mieć naprawdę talent :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez widzialam
    cudowne są
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/winter-landscape-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeźby są niesamowite:)) może tez kiedyś wybiorę się na taki festiwal:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne :) ja z rzeźb lodowych widziałam rzeźbę jakiegoś samochodu na Krupówkach (reklama jakiejś marki) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie wiedziałam na żywo, lodowych rzeźb ale są naprawdę imponujące. ^^

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeźby<3
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż
    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba mieć prawdziwy talent.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam zobaczyć coś takiego na żywo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń