wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowe paznokcie

W tym roku w mojej sylwestrowej kreacji postawiłam na czerń i złoto. Zanim jednak przedstawię Wam moją stylizację, chciałabym pokazać Wam swoje paznokcie. Myślę, że to na co postawiłam, jest dobrym i efektowym rozwiązaniem dla każdego. Malowanie nie zajęło mi dużo czasu i użyłam do tego dwóch lakierów do paznokci. Pierwszego z Bell użyłam jako bazy do mocno błyszczącego lakieru Glitter Fan.


Sama baza

Efekt końcowy

Glitter Fan nr 38B
Bell Air Flow Lotus Effect

Chciałabym podkreślić, że paznokcie wytrzymały lepienie ponad 100 ruskich pierogów!:) Jak wam się podobają?:) 


Przy okazji chciałabym Wam życzyć Udanego Sylwestra i oby rok 2014 był lepszy niż poprzedni :) Tradycyjnie, ale prosto z serca :) Mam nadzieję, że kolejny rok będzie i dla mnie wspaniały :)

21 komentarzy :

  1. prześliczne! Też chciałam sobie takie sprawić na Sylwestra , niestety moje paznokcie nie przetrwały sprzątania;(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, ja własnie zakończyłam walkę z moimi, niestety moje są tylko czerwone, bez sylwestrowych szaleństw ;p
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. Życzę tobie aby nadchodzący rok był rokiem blogowania, zdobywania szczytów, pokonywania własnych słabości i spełniania marzeń :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku :)
    Mamy prośbę : możesz wejść w linki pod zdjęciami?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. super sa ! ja glitery UWIELBIAM! :)) mimo ze Ciezko sie je sciera chetnie ich zywam :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Adorable nails!
    I'm your new follower via GFC, hope you can follow back)
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post :) Following you, pls follow back. keep visiting my blog.xxx
    Enjoyed reading the Posts
    New Year Giveaway: Click here, Only giveaway enter Comment to win

    Follow Beauty Drugs
    Follow me on Facebook
    Follow me on Twitter

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog. Podoba mi sie tu. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam brokatowe lakiery ;D
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne pazurki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  10. glitter fan świetnie wygląda! gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dzisiaj postawiłam na złote paznokcie, ale to złotko z Bell jest jeszcze ładniejsze od mojego z Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super pazurki!!! uwielbiam taki efekt! często robię podobne łączenia <3
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!! ;-*
    dzisiaj wreszcie po tylu dniach dotarła mi kartka! :-) dziękuje bardzo! ;-* i oczywiście, że mi się podoba :-)))
    buziaki!!!!

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne

    Świetny blog.
    Obserwuje i będę wpadać częściej!


    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na bogato! :)
    Szczęśliwego 2014 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sa te lakiery, bardzo fajny blog ;))
    http://manequinss.blogspot.com/2014/01/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń