wtorek, 17 grudnia 2013

Wymiana świątecznymi kartkami


Christmas
 
Cześć dziewczyny! :) Dzisiaj przychodzę do Was z dosyć nietypowym postem. W obecnych czasach wszystko ogranicza się do pisania na facebooku, wysyłania smsów czy ślęczenia na gadu-gadu. Nawet przed Wigilią ludzie nie postarają się, żeby wysłać najbliższym świąteczną kartkę. Osobiście uwielbiam postcrossing (o tym kiedy indziej) i wysyłać pocztówki rodzinom, ale jest to zdecydowanie już mało rozpowszechniona tradycja.
Chciałabym Wam coś zaproponować :) Jeżeli macie ochotę na wymianę świątecznymi kartkami piszcie do mnie na emalie (daga-12@o2.pl). Wymienimy się adresami i wyślemy sobie nawzajem trochę ciepła świątecznego w postaci kartek :) Jeżeli chcecie możecie do kartek dołączać również listy, które z chęcią przeczytam :) Ja odwdzięczę się tym samym :) Kartki wysyłamy mniej więcej w tym samym czasie, aby zdążyć przed Wigilią :)

CEPAYNASI


Pomysł podsunęła mi inna blogerka, z którą już nawiązałyśmy kontakt :) Post ze świątecznymi kartkami wstawię 25 grudnia:) Buziaki! :*

Untitled

22 komentarze :

  1. coraz blizej świeta:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/colorful-morning.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wymyśliłaś z tymi kartkami ;) czekam na post z nimi !
    Obserwuję ;*

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już serię kartek wysłałam. Ale mam nadzieję, że jeszcze kogoś znajdziesz ; )
    Pozdrawiam i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna inicjatywa, większosć młodych już nawet nie wie jak wygląda znaczek pocztowy
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    obserwujemy? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł ;) Obserwuję i zaparaszam do mnie na zimową zabawę, każdemu uczestnikowi przesyłam świąteczną e-kartke ;) http://czerwonegroszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ; ))
    Zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)
    Mam nadzieje że dostaniesz dużo kartek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zapowiadają się tylko dwie, ale i tak będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. odnośnie konkursu -polubienie stron na Facebook nie jest warunkiem koniecznym :)

      Usuń
  10. ale fajny pomysł!!<3
    bardzo cenię sobie tradycyjną pocztę i żałuję, że jest już tak mało powszechna :-(
    chętnie wymieniłabym się z Tobą takimi kartkami, ale chyba nie zdążę wysłać jej tak aby dotarła na święta, biorąc pod uwagę fakt, że dziś pracuję do 18 i dopiero jutro bym mogła wysłać.
    Chyba, że wyślemy z okazji Nowego Roku ;-)

    buziaki! ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, I think this is a very good post. U r so interesting. Would be glad to become a follower. What about u? mu blog http://antonboldirev.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł :)

    http://agga-aggaa.blogspot.com/- zapraszam, może zaobserwujesz ? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł z taką wymianą;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kartka kupiona, napisana, jutro wysyłam <3 buziaki! ;-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł! Niedawno wpadłam na to samo...:)) Czy to dalej aktualne? Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń