niedziela, 5 stycznia 2014

(4) Test treningowy: Miranda Kerr Butt Workout

Dawno nie było tutaj testu treningowego, więc mam dla Was coś zupełnie nowego :) Jestem w trakcie przygotowania specjalnego wyzwania treningowego, skupiającego się na... POŚLADKACH :) Nie chcę jednak, żeby to były stereotypowo same przysiady i testuję przeróżne ćwiczenia na pośladki, która sprawią, że nasze tyłeczki będę jędrne i kształtne :) Dzisiaj padło na:
 
 
Miranda Kerr Butt Workout
 
 
Chyba wszyscy kojarzymy jedną z najbardziej znanych i lubianych modelek Victoria's Secret. Dziewczyny mają piękne figury, na które ciężko pracują. Z pewnością ich prawie idealne ciała są sporą zasługą genów, ale żeby utrzymać taką figurę nie obijają się.
XHIT Daily mają cały folder z przeróżnymi treningami w stylu Victoria's Secret. Myślę, że przedstawię Wam również inne testy treningowe z tej serii.
 
Wypróbujcie i Wy:
 
Ćwiczenia trwają około 17 minut. Mamy serie ćwiczeń, które wykonujemy w określonym czasie. Później wykonujemy tą samą serię ćwiczeń, ale czas każdego ćwiczenia skrócony jest o połowę.
 
 
Co jest istotne podczas treningu?
- Przydatne są ciężarki, nie muszą być ciężkie. Mogą to być nawet 0,5kg na każdą rękę.
- Jeśli potrzebujemy się napić wody po prostu przerywamy trening i wracamy do niego za chwilkę :)
- Nie musimy robić ćwiczeń w dokładnie takim samym tempie jak nasza fitness trenerka. Ważne byśmy cały czas ćwiczyły, gdy odlicza nam się czas w lewym dolnym rogu.
- Niektóre ćwiczenia wymagają od nas złapania równowagi. W takich momentach wybierzmy jeden punkt przed sobą i patrzmy się w niego. Dodatkowo napinamy brzuch. Z czasem będzie nam o wiele łatwiej ;)
- Koniecznie musimy patrzeć jak wykonuje ćwiczenia nasza trenerka, żeby nie nabawić się żadnych kontuzji :)
- Kolana nie wychodzą poza linie stopy (między innymi przy przysiadach)
 
Co daje popalić?
- Split Sqauts - wykonuję je jedynie będąc na podłodze. Naprawdę czuć, że nasze nogi pracują!
- Lunges - chyba nigdy się nie pokochamy ;(
 
Poza tym reszta ćwiczeń jak dla mnie bardzo przyjemna :) Można się zmęczyć, a do tego czuć, że nasze pośladki pracują :)

 
 
Ćwiczyliście może już na pośladki niczym Miranda Kerr? Czy macie zamiar dopiero wypróbować? :) Dajcie znać jakie na Was wywarło wrażenie i co sprawiło Wam największy problem :)
 
 
This entry was posted in

31 komentarzy :

  1. ja ćwiczę z Mel B i widzę efekty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ćwiczę pośladki codziennie z Mel B 10 minut i muszę powiedzieć, że nawet to lubię :)) a kalendarz z poprzedniego posta dał mi świetny pomysł na prezent, dzięki !:)) pozdrawiam;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie :) Oby osoba była zadowolona z prezentu :)

      Usuń
    2. też ćwiczyłam z Mel B pośladki, ale już mi się znudziły te ćwiczenia. Nie jestem już tak systematyczna jak kiedyś :( Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ciepło Ala!

      Usuń
  3. uwielbiam Mirande Kerr, to moja ulubiona modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym przede wszystkim wyćwiczyć brzuch, aby mięśnie się skurczyły (nie wiem czy tak się mówi) i był płaski a nie taki okrągły, a na drugim miejscu nogi - spalić tłuszcz z ud. Wiem ze nie spali się tyko z ud, ale z całe ciała trzeba ale to tym lepiej, takze cwicze sobie na to wszystko i mam nadzieje ze mi sie uda za pare miesiecy osiagnac wymarzoną sylwetke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie : http://justaa-blog.blogspot.com/, jeśli ci się spodoba to zaobserwuj!
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam markę Victoria's Secret, a sama Miranda Kerr to jedna z moich ulubionych modelek, więc na pewno skorzystam ;)) Brakuje mi jedynie mobilizacji, a chciałabym osiągnąć piękny wygląd na wakacje - mam nadzieję, że odnajdę w sobie siłę, by tego dokonać ;))
    Może obserwujemy? Daj znać, od razu się odwdzięczę ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście obserwuje :)
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Krainę Lodu, bardzo mi się podobała ;) I wielkie dzięki za porady, staram się odżywiać zdrowo i robię narazie skalpel E.Chodakowskiej bo widziałam na moich koleżankach że im to naprawdę zadziałało - mają płaskie brzuchy. I pewnie, już obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej masz świetnego bloga ! :) zostałaś nominowana do Liebstar Blog Award szczegóły na moim blogu :) helliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia ! ja próbowałam ćwiczyć ,ale zaraz zrezygnowałam ;c

    http://shop4ng.tictail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko! podziwiam Cię Kochana za chęci! naprawdę!
    ja jestem totalnym leniem i a pewno nie chciałoby mi się ćwiczyć :-) Ale Tobie oczywiście życzę dużo wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosuję regularnie przysiady;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez pewien czas ćwiczyłam baaardzo regularnie, ale odkąd zaczęłam studiować strasznie to zaniedbałam :( Póki co ćwiczyłam tylko z Ewką, ale mam ochotę spróbować czegoś innego - kto wie, może się skuszę, szczególnie, że trening jest dość krótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. studiujesz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a planujesz? jeżeli tak to jaki kierunek? (przepraszam, czysta ciekawość :))

      Usuń
    2. Jasne, że planuję :) Filologie angielską :) Ciężko powiedzieć czy na pewno to będzie to, bo plany często się zmieniają. Myślę jednak, że zostanę przy tym :)

      Usuń
  16. http://ankyls.blogspot.com/2013/03/pozytywny-poniedziaek.html tutaj pisałam o tych butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jasne, że możemy obserwować :) masz ciekawego bloga, który mnie może wreszcie zmotywuje do czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też ćwiczę od nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ćwiczę tak konkretnie od początku grudnia :) Powodzenia! :*

      Usuń
  19. Wytrwałości! :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń