niedziela, 19 stycznia 2014

(5) Test treningowy: Fat Burning Cardio Workout

Niestety przez problemy zdrowotne muszę oszczędzać mój lewy nadgarstek, ale nie poddaje się :) Ćwiczę dalej :) Czasami modyfikuję ćwiczenia, ale myślę, że lepsza jest modyfikacja ćwiczeń niż nie ruszanie tyłka z łóżka :)
 Przygotowałam dla Was naprawdę przyjemny test treningowy :) Prosty, ale efektywny :)
 
Fat Burning Cardio Workout - 37 Minute Fitness Blender Cardio Workout at Home  
 
Jeżeli gdziekolwiek spotkaliście posty krytykujące Ewę Chodakowską, na pewno tuż obok nich znaleźliście zachętę do wykonywania ćwiczeń z Fitness Blender :) Ja nie jestem za krytykowaniem Ewy, ale nie ograniczam się do tylko jej programów treningowych. Wręcz przeciwnie :) Uwielbiam urozmaicanie moich treningów :)
Kilka dni temu przetestowałam Fat Burning Cardio Workout i jestem pod wrażeniem! :)
 
 
Zapraszam, Wy również przetestujcie :*
 
 
Co jest istotne podczas treningu?
- Każde ćwiczenie wykonujemy w określonym czasie. Możemy je robić wolniej czy szybciej, zależnie od tego w jakiej formie jesteśmy.
- Po prawej stronie długi pionowy pasek pokazuje nam ile czasu wykonujemy trening i ile nam go pozostało.
- Po prawej stronie widzimy również ile kalorii do tej pory spaliliśmy. Cały trening pozwala nam na spalenie od 226 - 408 kalorii. Dla porównania powiem, że moja godzinna jazda na rowerku treningowym spala 300 kalorii. Tutaj w 37 minut możemy ich spalić nawet 408! :)
- Ćwiczenia przez trenerkę są wykonywane poprawnie, więc żeby nie nabawić się kontuzji powinniśmy zwrócić uwagę na naszą technikę wykonywania ćwiczeń :)
- Trening rozpoczyna się rozgrzewką, a kończy się rozciąganiem. Dzięki temu nie musimy się trudzić, by samemu o to zadbać.
- Myślę, że dobrze jest dorzucić napinanie brzucha przy wydechu.
- Mam kilka serii składającej się jakby z 3 części. Pierwsza to ćwiczenie jak np. burpees, drugie to trucht w miejscu, natomiast trzecie to pajacyki w różnej formie.
 
Co daje popalić?
- Uważam, że w tym treningu nie ma skomplikowanych ćwiczeń. Ciężko mi napisać co daję tak naprawdę popalić. Jest męczący, ale myślę, że nawet początkujący dadzą sobie z nim radę.
- Ciężko mi było przyzwyczaić się do pajacyków na 3. Musiałam się mega skupić, żeby je poprawnie wykonać. Spróbujcie, a przekonacie się co mam na myśli ^^
 
 
 
Powodzenia :) Jutro przygotuję Wam post z nowościami z secondhandów :) Jesteście ciekawe? :)
Buziaki kochane!
 
 
This entry was posted in

14 komentarzy :

  1. Pytałaś o aparat: Nikon D3000 :)
    Chętnie zajrzę jutro i zobaczę perełki z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog *.* Pozdrawiam :*


    Jak Ci spodoba zaobserwuj <3

    http://ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o treningu, który proponujesz. Z Chodakowską nie ćwiczyłam nigdy, ale wiem, że krążą o niej złe opinie. Sama ćwiczę z kim innym. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o super że na tą storne trafilam bo tez sie odchudzam, chce schudnac troche w nogach:) dziekuje za komentarz, jasne ze obserwujemy, ja juz i czekam na ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym treningu nigdy wcześniej ale wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować :)
    Co powiesz na wspólne komentowanie każdego postu? Jeśli jesteś zainteresowana napisz u mnie na blogu :)
    http://iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Muszę wypróbować :)
    Co powiesz na wspólne komentowanie każdego postu? Jeśli jesteś zainteresowana napisz u mnie na blogu :)
    http://iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Daga zrobiłam ten trening co poleciłaś :) Naprawdę fajny :) Po całym dniu siedzenia przy kompie i uczenia się do sesji świetna odskocznia (dodam, że robiłam go ok. 00.20 ciekawe co sąsiedzi na dole sobie pomyśleli od mojego tuptania :D)
    Pozdrawiam, Adrianna K :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Sąsiedzi musieli być bardzo zadowoleni :D

      Usuń
  9. masz rację- lepsza modyfikacja ćwiczeń niż nieruszanie tyłka z łóżka :-D podziwiam Cię za to Kochana!
    Czekam na pot z secondhandów, jestem ciekawa co fajnego wyłowiłaś :-)
    buziaki!!! :-**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny trening może dołączę go do listy moich ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/silver-is-in-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zobaczę post z secondhandów. :3
    Obserwuję i liczę na rewanż: tusiatusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam codziennie ćwiczyć co innego, więc na pewno sprawdzę, jak dam sobie radę z tymi ćwiczeniami :))

    Mieszkasz w Lidzbarku Warmińskim? To niedaleko mnie, haha (:

    OdpowiedzUsuń