czwartek, 2 stycznia 2014

Gold and black

Po sylwestrowych paznokciach czas na sylwestrową stylizację :) Wiem, że zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, ale były wykonywane w sali ze słabym oświetleniem :) Niestety nie pomyślałam o tym, żeby zdjęcia zrobić przed wyjściem. Klasyczną czerń wzbogaciłam o złote dodatki :)




Naszyjnik, zegarek, bransoletka - Allegro
Gorsecik w cekiny - Sh
Spódnica - Vinted (by bettis - dziękuję kochana:*)
Rajstopy - Gatta
Szpilki - Allegro


Jak wam się podoba? :) Chcecie więcej zdjęć z Sylwestra? :)

26 komentarzy :

  1. Pieknie wygladasz, ale lsnilas na Sylwestrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrzałowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. seksowne połączenie szpilek i rajstop :) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tego nie zobaczyłam przed sylwestrem! Cudowny look <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądałaś :)
    zazdroszcze tego gorsetu z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorset genialny! :):)
    Świetnie wyglądałaś :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój na sylwestra. Z miłą chęcią, obejrzę więcej zdjęć z sylwestra !

    Szczęśliwego roku 2014 !
    agga-aggaa.blogspot.com/#_=_-zaobserwujesz? Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, bardzo mi sie podoba <3 Mogę Cie poprosić o poklikanie "Clik" pod kolazami na blogu oraz w baner sheinside po prawej stronie ;) z góry Dziekuje ;)
    http://manequinss.blogspot.com/2014/01/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, ale nie przemawiają do mnie rajstopy. :p Za to buty genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana wręcz w takich rajstopach a la pończochy ;d Przyznaje się bez bicia ^^

      Usuń
  12. gorsecik przepiękny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jest moc! Jestem jak najbardziej na tak, ten gorset jest cudowny i do tego jeszcze z SH :O tylko pozazdrościć, wyglądasz jak milion dolarów Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie za dużo się tu dzieje, buty zmieniłabym na czarne, do tego założyłaby, czarne, nieprzenikające rajstopy, ale oczywiście to moje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, jednak mi właśnie o to chodziło, żeby dużo się działo :) W końcu to Sylwester :) Wiadomo jednak, są gusta i guściki :) Dla niektórych ten zestaw jest np. zbyt odważny ze względu na rajstopy :)

      Usuń