środa, 29 stycznia 2014

Home sweet home

Teraz, kiedy na blogach jest wiele zdjęć wśród białego puchu, ja przychodzę do Was ze zdjęciami z domowej kanapy :) Są to efekty testowania lustrzanki, a także pokazanie w końcu czarnej kamizelki, którą wynalazłam w jednym z ciucholandów. Dodatkowo możecie zapoznać się z legginsami w bordowym odcieniu, który ostatnio uwielbiam. Na szyi mam długi łańcuch, kupiony w Croppie na ostatnich wyprzedażach.








Zauważyłyście nowy wygląd bloga? :) Staram się bardziej o niego zadbać również ze strony wizualnej. Bardzo chciałabym znaleźć kogoś, kto stworzy mi nagłówek :) Znajdzie się ktoś chętny do pomocy? :)

55 komentarzy :

  1. Również ostatnio spodobał mi się kolor bordowy.
    Co do kamizelki jest śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo fotogeniczna i podoba mi się jak dobierasz ubrania :)
    też muszę pomyśleć o nowym nagłówku :D

    kasiejj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście ze zauważyliśmy. świetny ten naszyjnik. w kamizelkach się nie lubuję :( Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. byłabym wdzięczna. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka z paseczkiem super wybór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz idealne predyspozycje do tego, by zostać modelką! Powodzenia! :))

    Dziękuje kochana za komentarz, pozdrawiam cieplutko! :))
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, Ty zacznij :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz ładne włosy!:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, to okay, ja obserwuję i czekam na rewanż :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie śliczne włosy , ale szczerze ci powiem , że nie wyglądasz
    na 19 lat ! ale to jest + :)
    obserwacja za obserwacje ?
    Jesli tak to napisz mi w komentarzu od posta i zacznij :)
    www.tiny-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Kamizelka jest bardzo ładna.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia nie są złe :) twoja poza i mina na drugim od góry sa genialne, serio, jak jakiejś profesjonalnej modelki, ta powaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Strasznie miło mi takie rzeczy słyszeć, ale do profesjonalnej modelki niestety mi daleko^^

      Usuń
  12. masz piękne włosy :)
    fajna ta kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli mój nagłówek Ci się podoba to mogę zrobić Ci podobny tylko napisz na maila: suuuuzixd@gmail com

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog:)
    co powiesz na wspólną obserwację:) zacznij, daj znać a ja się na pewno odwdzięczę:)
    zapraszam:
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia:D
    obserwuje Cię ;*
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/gold-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie włosy....piękne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. szata graficzna, to ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolorek legginsów! :D Mi jakoś nie chcę się wychodzić w taką pogodę na zdj i stawiam na domowe zdjęcia przy ścianie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oo ja tez już dawno mam Cię w obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. też obserwuję :)
    bardzo fajny strój :) podoba mi się kolorystyka- idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pię-kne wło-sy! inaczej nie można napisać! zazdroszczę strasznie :(
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło gdy zaobserwujesz mój blog! :)

    http://luxurypauline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, jesteś piękna ! :)



    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za odwiedziny:)
    Już obserwuję:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje kochana! Sama miałam skusić się na Sinsay, ale co za dużo to nie zdrowo;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dość, że śliczna to genialne włosy <33
    Grzywka ;33
    Świetny outfit ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. super masz włosy! zazdroszczę! sama zapuszczam, ale czuję coś, że będzie to trwało i trwalo..
    Ps. Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w akcji "Luty w obiektywie" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chciałbym lustrzankę :/
    Jaką robisz zdjęcia? Polecasz jakąś?

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  30. ale długie włosy! mam podobne spodnie haha

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ta kamizelka Ci się trafiła i to z SH :) A bordowe leginsy są super, uwielbiam ten kolor :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. amazing blog,i'm following you hope you can follow me xx http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne włosy wgl. naprawdę świetny blog napewno będę wpadać zapraszam także do mnie :) http://candy--dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chyba tez zacznę robić zdjęcia w domu, bo na dworzu to masakra;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twoje oczka !
    Super zdjęcia i genialne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią pomogę przy nagłówku lub szablonie! :)
    Bardzo ładne zdjęcia, szczerze powiedziawszy, nie wyglądasz na aż 19 lat. Strasznie ładne włosy, lśniące, no to co moje. :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczny masz wygląd bloga. :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale masz przepiękne włosy ! <3 Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam chyba takie same legginsy :D + świetny wisiorek :)!

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana jak miło widzieć wreszcie stylizacje na Tobie! <3 wyglądasz przepięknie. bardzo fajna kamizeleczka i super spodnie- mam takie same ;-D No i oczywiście muszę wspomnieć o tym jakie masz świetne włosy, zazdroszczę.
    nowy wygląd bloga również na duży plus, widać, że chcesz go rozwijać w dobrym kierunku i oby tak dalej! :-)
    buziaczki :-**

    OdpowiedzUsuń