wtorek, 14 stycznia 2014

Moja pierwsza sesja w studio (współpraca z 2PM Photography)

W tamtym roku miałam przyjemność wziąć udział w sesji w studio fotograficznym. Byłam pod wrażeniem całego sprzętu, który zdecydowanie odstawał od mojego zwykłego aparatu cyfrowego. Zdjęcia są dla mnie miłym wspomnieniem współpracy z Magdą i Pawłem. Sam pomysł był zdecydowanie spontaniczny. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję wziąć udział w takiej sesji :)
Już niedługo w moje ręce trafi lustrzanka Nikon D3200, sama będę mogła spróbować szczęścia w fotografii, którą tak naprawdę od dawna się interesowałam. Polecacie jakieś książki odnośnie sztuki fotografii? Z góry dziękuję za każdą małą radę :)









Ze względu na małe problemy zdrowotne, niestety pojawią się braki z postami w stylu test treningowy. Strasznie przykro mi z tego powodu, ale mam nadzieję, że jutro cała sprawa się wyjaśni. 

30 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia!

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam książkę z inspiracjami i na prawdę jest świetna, bo można znaleść tam wiele ciekawych sposobów na ujęcia :)
    zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest to książka Lee Frosta - "Inspiracje fotograficzne" :)
    pewnie, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są genialne ! Wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed ostatnie zdjęcie zrobiło wrażenie;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękne długasne włoski! szok, chciałabym takie <3
    ślicznie wygladasz na zdjeciach, mnie też zawsze się marzyła taka sesja, ale chyba nie dałabym sobie z nią rady :)
    własnie wysłałam kartkę, ta musi dojść :)
    buziaki!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się przedostatnie zdjęcia, super klimat

    zapraszam do wspólnej obserwacji jeżeli masz ochotę:)
    pozdrawiam
    kara

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia są cudowne! :)
    uwielbiam fotografię, ale nie czytałam żadnej ksiązki- choć mam zamiar kupić jakąś niedługo. swoje zdjęcia robię hybrydą. przeczytałam parę internetowych artkułów, a reszte jadę na czuja (w stylu, acha, czyli jeśli to przesune w prawo to bedzie jasniej, a jesli ustawię to tak i tak, to zdjęcie bedzie wyglądąło w ten sposób). dopiero się uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, jak piszą wyżej - przedostatnie wygrało :)
    / Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie jestem pod dużym wrażeniem. Zdjęcia są na prawdę fantastyczne :)
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna:S
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz prześliczną kurtkę na pierwszym zdjęciu. c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej :* Mega zdjęcia *,*
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. takie włosy chciałabym zapuścić, piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! stunning pictures! you look so nice!

    OdpowiedzUsuń