sobota, 11 stycznia 2014

New in January

W ostatnie dni pochłonął mnie zakupowy szał. Mój portfel wręcz płakał, że z niego ubywa. Niestety, styczniowe wyprzedaże dopadły i mnie ^^ Wiele rzeczy jest praktycznie o połowę tańszych. Bardzo możliwe, że ceny za jakiś czas będą znowu niższe. Zakupy jednak nie były udane tylko w Aurze w Olsztynie :) Możecie tu także zobaczyć także moje lidlowe zakupy, które myślę, że będą bardzo przydatne w najbliższym czasie :)

Elektryczna wyciskarka do cytrusów :) Uwielbiam sok z pomarańczy! :)
[Lidl]

Biustonosz sportowy. Jest całkiem nieźle wykonany i przyda mi się do ćwiczeń :)
[Lidl]

Cieplutkie skarpetki na zimowe wieczory! :)
[Lidl]

Naszyjniki z całkiem niezłej promocji :)
[CROPP]

Bejsbolówka ze skórzanymi rękawami. Brakowało mi takiej w mojej szafie:)
[CROPP]

Cieplutki sweterek w paseczki :)
[Sinsay]

Rozkloszowana spódnica w panterkę :) Nie mogłam się powstrzymać przed jej kupnem!
[Stradivarius]

No i małe, bardzo przydatne rzeczy, czyli najlepsza na świecie odżywka do paznokci i cudowna pomadka Nivea na zimę o zapachu truskawki :)


A Wy kupiłyście już coś na wyprzedażach? :) Jak Wam podobają się moje zdobycze? :)

26 komentarzy :

  1. No widzę że poszalałaś :p
    Bejsbolówka jest śliczna :)
    Ja niestety nie wiele kupiłam bo mój portfel świeci pustkami od dłuższego czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no to widać, że zakupy udane! :))
    Czekam na Twoje stylizacje z tymi oto ciuszkami :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne skarpetki <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłam owoce, i soki często robie koktajle itp, ta wiciskarka by mi się przydała :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za miły komentarz :)
      Co do obserwacji, to nie uznaję tej zasady. Jeśli na prawdę spodobal Ci się moj blog to po prostu obserwuj :)

      Usuń
  5. oo łał ! ileż nowości ! ja jakoś nie mam szczęścia do wyprzedaży .. zawsze się kończą gdy ja tam docieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz wszędzie skórzane rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetne łupy masz!
    A mogę wiedzieć ile kosztowała ta \wyciskarka do cytrusów?

    OdpowiedzUsuń
  8. na czerwonej koszulce jest napis 'keep calm and have a cupcake' a neonowa limonkowa bluzka to bluzka z baskinką i prześwitującymi plecami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta bejsbolówka z Croppa !!! <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy! ja również bardzo dużo kupiłam na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bejsbolówka, właśnie na taką poluję;) a skarpetki slodkie;d
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy, zwlaszcza bejsbolowka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna spódniczka, nie mogę się doczekać jak zobaczę ją jak leży.

    Pozdrawiam i obserwuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódcica jest urocza ! <3
    Z ogromną chęcią obserwuje ;*


    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest super i naszyjniki :))
    Również dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyciskarka - fajna sprawa :). Można szybko zrobić sobie sok ze świeżych owoców. Bardzo podoba mi się ten sweterek z Sinsay, mimo że go nie widać w całości. Odżywkę z Eveline miałam, też jestem całkiem zadowolona, ale mnie nie powaliła :). Po odstawieniu od razu paznokcie znowu są liche :(.

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna bejsbolówka <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoj post mi przypomnial, ze musze kupic sobei sokowirowke

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek jest super :)
    Też niestety uległam wyprzedażom, upolowałam spodnie i bluzkę w stradivariusie ;)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy ;) dziękuję za komentarz i pewnie że obserwujemy;) - ja już ;)

    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń