poniedziałek, 27 stycznia 2014

Outspoken by Fergie

Na mojej półeczce pojawiła się nowa woda perfumowana, a mianowicie Outspoken by Fergie. Zamówiłam ją dzięki mojej koleżance z gazetki Avon po naprawdę niskiej cenie jak na perfumy :) Na stronie iperfumy.pl kosztuję ona około 71zł, natomiast w katalogu widniała promocyjna cena 55zł :) Po takiej cenie można było kupić również inne perfumy, ale ja zdecydowałam się na tą :) Fergie nie muszę przedstawiać. Chyba każdy zna ją ze sfery muzycznej :) Nieźle dawała czadu z Black Eyed Peas :)

Skład perfumy:
Głowa
karambola, szafran, porzeczki
Serce
jaśmin, tuberoza, passiflora
Podstawa
drzewo, skóra, wetiweria
 
Opis:
Avon Outspoken by Fergie to słodki, lekko orientalny zapach dla kobiet. Zakochaj się w czarnym koktajlu z owoców i kwiatów, który otuli Cię tajemniczą kobiecą nutą perfum Avon. Zmysłowa i stanowcza - taka właśnie jest kobieta, która nie obawia się pokazać swej wyjątkowej osobowości za pośrednictwem upojnego zapachu młodości i kobiecości. Z perfum Outspoken by Fergie będzie zadowolona każda kobieta, która chce się otulić uwodzicielskim welonem słodkiej tajemnicy zawsze, kiedy ma na to ochotę.
 
Moja opinia:
Kiedy pierwszy raz poczułam zapach Outspoken przydusiła mnie jego intensywność. Później odczułam przyjemny, słodki zapach. Utrzymuje się on bardzo długo. Od rana do wieczora spokojnie :) Jestem bardzo zadowolona i nie mogę się doczekać wypróbowania innych perfum Fergie! Zdecydowanie ta woda perfumowana jest warta swojej ceny.
 

Flakonik jest również rewelacyjny :)

 
 
A Wy mieliście jakieś perfumy by Fergie? :) Jeśli nie, to jakie polecacie perfumy?
P.S. Wciąż nie mogę się nacieszyć moją lustrzanką :) Robi dużo lepsze zdjęcia od mojego poprzedniego aparatu :)
 

11 komentarzy :

  1. Na mojej skórze te perfumy nie pachną zbyt dobrze , mają bardzo intensywny zapach.
    Buteleczka jest prześliczna , tez mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać twojego bloga! Świetnie piszesz, jak prawdziwa, popularna bloggerka! A wygląd? Po prostu booski!

    + Jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek i byłoby mi przeemiło gdybyś kliknęła w banner od sheinside i poklikała w linki od najnowsego posta! Liczę na ciebie :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, nie widziałam i nawet nie wiedziałam że taki jest!:) nie lubuję się aż nad to w słodkawych zapachach, ale jak będę w jakiejś perfumerii to mu się 'przywącham':)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałamm jest super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/dalmatynczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam okazje się prysnąć nimi bardzo ładne ale osobiście nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę ci tej lustrzaaanki, tez już bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję powąchać zapach:) Bardzo ładny, ale na mojej półce jeszcze nie stoi:)

    OdpowiedzUsuń