sobota, 25 stycznia 2014

Spełnenie moich marzeń - Nikon D3200

Nie wiem czy wiecie, ale od dawna marzyłam o lepszym sprzęcie fotograficznym i moje marzenie w końcu się spełniło. Postanowiłam sobie kupić lustrzankę. Wybór był ciężki. W sklepach roi się od różnych modeli i musiałam się porządnie zastanowić. Moim pierwszym aparatem był zwykły aparat cyfrowy Nikon i chociaż nie byłam z niego zadowolona (czego się spodziewać po sprzęcie sprzed dobrych kilku lat) zdecydowałam się właśnie na lustrzankę tej marki. Jest to mój trzeci aparat, za który tym razem płaciłam z własnych, ciężko zarobionych pieniążków :) Jestem z siebie dumna, że udało mi się zebrać tak dużą kwotę. Dodatkowo namówiłam jeszcze moich dwóch znajomych na kupienie takiej lustrzanki :) Mam nadzieję, że będzie dobrze się sprawować, a ja stanowczo poprawię swoje umiejętności.

 Jak sami widzicie obiektyw 18-55 VR :) Kto wie, może w przyszłości kupię inny :)



Do aparatu mam już torbę i kartę pamięci 16GB (niestety jeszcze w drodze ;<).
Planuję kupić jeszcze:
- Osłonę przeciwsłoneczną, czyli tzw. Tulipan. (około 20zł)
- Filtr UV (również około 20zł)
- Pilot zdalnego sterowania (około 15zł)
- Statyw (myślę, że zmieszczę się w kwocie 50zł)

Może i Wam się coś przyda z tych rzeczy :) Po głowie chodzi mi jeszcze kilka pomysłów, które wiążą się z większymi wydatkami. Na razie jednak będę musiała poczekać.
A Wy macie już swój wymarzony sprzęt? :)

28 komentarzy :

  1. Szczęściara :)
    Też mi się marzy taki aparat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się marzy <3 Zapraszam do mnie ;) Na bloga

      Usuń
  2. Ja też mam zamiar kupić lustrzankę, ale najpierw laptopa, bo mój działa fatalnie...
    Mam nadzieję, że oby dwie rzeczy zdążę kupić jeszcze w tym roku :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam do wyboru d5100 i d3200 i wybrałam ten pierwszy bo do drugiego nie każdy obiektyw pasuje :P na pewno będziesz zadowolona z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs u mnie :) do wygrania pudełko z kosmetykami Glossybox Styczeń!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic, tylko pozazdrościć. Sama marzę o lustrzance, ale jako matka zawsze ostatecznie ze wszystkich odłożonych pieniędzy kupuję coś dla mojego bobaska ;). Gratuluję Ci samodzielnego osiągnięcia celu- to daje największą satysfakcję. I niech sprzęt Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i notka :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    +zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. wejdz na mój blog http://ewefiu1.blogspot.com/ i kliknij w baner sklepu:Sheinsider będę wdzięczna potrzebuje 100gości

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ja też planuje jeszcze w tym roku, znaleźć pracę na wakacje i kupić lustrzankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooow, zazdroszczę! :-) super sprzęcik, ja póki co o takim mogę jedynie pomarzyć, bo czekają mnie inne wydatki, ale cieszę się Twoim spełnieniem marzeń ;-D już nie mogę się doczekać tych wszystkich zdjęć! :-)
    poza tym masz cudne pazurki! takie kształtne i długie! :-)ja nigdy taki nie wyhodowałam :-D
    buziaki ;-**

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam nikona i jestem z niego zadowolona .. mi się marzy nowy obiektyw a ostatnio sprawiłam sobie na gwiazdkę statyw !:D Oby dobrze Ci służył! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! :) Też mam taką nadzieję i mam nadzieję, że i u mnie niedługo się statyw pojawi :)

      Usuń
  12. zazdroszczę ci kochana:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jeszcze jedno pytanie: Wiesz może czy jest on lepszy od NIKON D5100 ? Bo na prawde nie wiem , który wybrać 5100 czy 3200 ? : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, bo sama dopiero zaczynam przygodę z lustrzanką :) Wiele osób uważa, że D5100 jest lepszy od D3200, ale myślę, że jak na początek Nikon D3200 jest ekstra :) Jest dosyć tani jak na lustrzankę, a ja póki co jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  14. Takim sprzętem to można się bawić.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukałam informacji na temat tej lustrzanki i znalazłam się tutaj :) trochę odkopy, ale po prawie dwuletniej przygodzie z d3200 na pewno będziesz umiała odpowiedzieć na moje pytanie :)
    Mam tę lustrzankę i zastanawiam się czy tylko u mnie przy kitowym obiektywie nie zawsze aparat łapie ostrość przez co nie można zrobić zdjęcia. Sama ustawiam to manualnie, ale gdy za aparat bierze się ktoś kto o tym nie ma pojęcia często nie może zrobić zdjęcia. Zdażyło Ci się coś takiego? Być może to po prostu w moim jest to wada fabryczna :)
    Pozdrawiam

    http://rozkminyxdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń