piątek, 17 stycznia 2014

Spóźnione kartki świąteczne

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo byłam zdziwiona, gdy świąteczna kartka od jednej z dziewczyn zaginęła. Nigdy mi się to nie zdarzyło, jednak słyszałam już wiele o wadach naszej Poczty Polskiej :( Każdy dzień po świętach związany był dla mnie z wyczekiwaniem i ciągłym zerkaniem do skrzynki.
Minął prawie miesiąc i kochana Neffi w zamian za zaginięcie jej kartki wysłała mi AŻ DWIE pocztówki z jej miastem. Przyznam szczerzę, że moje serce skradła nocna wersja Kielc, ale oceńcie sami :) Do tego macie cudne świąteczne kartki od Kasi i Asi :)

Dziękuję!

 Tyle uśmiechu było, gdy ją zobaczyłam, że szok :) Pozytywna kartka od pozytywnej dziewczyny :) Dziękuję Asiu! :)


No i dwie przecudne kartki :) Co prawda nie świąteczne, ale strasznie zachęciły mnie do zwiedzenia Kielc :) Kto wie, może kiedyś... :)
Dziękuję kochana!


Udanego piątku Wam życzę!

30 komentarzy :

  1. śliczne kartki, ta z nocnymi Kielcami rzeczywiście świetna :)
    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka od Asi bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kartki <3
    No u mnie tak samo było.. Wysłałam kartki świąteczne do kilku osób i chyba z dwie dostały tylko :c Masakra troszkę..


    http://damage-dreams.blogspot.com/ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne kartki! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te kartki ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki ;) ja też bardzo lubię dostawać przy każdej okazji jaka tylko sie przytrafi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te kartki :))
    Pisałaś u mnie czy obserwujemy,więc ja już :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Kochana! Może w wakacje, kto wie? ;-)
    szkoda, że wśród świątecznych nie ma mojej, nie mogę pojąć jak może zagubić się priorytet ;/
    tak czy siak niedługo szykuje Ci się kartka z Holandii moja droga, uzbierasz ode mnie spora kolekcję :D
    buziaki ;-***

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne!
    U mnie też trochę nowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie że sobie wysyłać tak kartki!
    ta środkowa najfajniejsza!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki! Bardzo lubię dostawać takie życzenia, to lepsze niż SMS...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne. Druga najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz u mnie :)
    Śliczne kartki, w szczególności ta z mikołajami *-*
    Pytałaś czy obserwujemy, ja już :D
    pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kartki, ta 2 najfajniejsza. ;)

    Zapraszam: patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki to nie to samo co smsy i miło się robi jak się takową dostanie :)
    +dziękuje za komentarz, obserwuję

    braszka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne kartki ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak miło:))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że dostałaś takie kartki <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna ta w mikołaje :)

    ps. zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, już obserwuję !
    Teraz liczę na ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wygląd bloga :)

    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Bardzo proszę o poklikanie w linki i banery. Właśnie staram się o współpracę, na której mi bardzo zależy.
    Każda pomoc się liczy :) Będę Ci niezmiernie wdzięczna. Może wzajemna obserwacja ? Jeśli tak daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki! Ja na swoje czekam od 18 grudnia - ech ta poczta... ;/
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki :) Poza tym świetny blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszamy do Kielc :)

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne kartki:)
    obserwujemy? ja juz;3

    OdpowiedzUsuń
  26. mi również kartka dotarła późno haha, takie plusy poczty polskiej:)
    ogólnie świetny blog!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń