sobota, 4 stycznia 2014

Stwórz własny kalendarz

Jakiś czas temu z bloga jednej dziewczyny dowiedziałam się o czymś wspaniałym :) Strona pixbook.pl oferuje stworzenie własnego kalendarza za jedyne 20zł + przesyłka :) Pomyślałam, że to rzecz idealna dla mnie, bo uwielbiam fotografię. Dodatkowo każde ze zdjęć będzie przypominało mi o wspaniałych chwilach, spędzonych ze znajomymi czy moim ukochanym.

Jak dostać we własne ręce taki kalendarz?
1. Musimy założyć konto na stronie pixbook.pl, a później przechodzimy do stworzenia projektu.
2. Wybieramy szablon. Ja wybrałam szablon City, ponieważ uwielbiam podróżować.
3. Wybieramy 13 zdjęć, które chcemy oglądać w naszym kalendarzu. Jedno z nich pójdzie na okładkę.
4. Dodajemy ważne dla nas wydarzenia np. Urodziny Mamy czy Taty :) Liczby możemy wziąć w kwiatuszki, kółeczka czy nawet serduszka :)
5. Jeżeli chcemy, możemy również dodać jakieś inspirujące nas cytaty przy zdjęciach, przechodząc do zaawansowanej edycji projektu.
6. Zamawiamy!
(cena 20zł + przesyłka)
Przychodzi w trybie natychmiastowym!
 
Oto zdjęcia moje kalendarza, który już grzecznie wisi w moim pokoju :)




 

Podoba się Wam? :) Planujecie zakup takiego kalendarza czy postawicie raczej na klasyczny w tym roku? :)

22 komentarze :

  1. Niestety już mam w swoim pokoju kalendarz, ale to świetny pomysł;D

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy post ;) ten kalendarz jest super ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)
    Ja już mam kalendarz ale na pewno zapatrzę się w takie cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedziesz ogladac caly maj nasza cudowna Piateczke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj calutki :) Jeszcze chcę wywołać jakieś nasze wspólne zdjęcie i w rameczce ładnie postawić gdzieś :)

      Usuń
  5. Jestem w szoku, że ten kalendarz jest taki tani. Bardzo mi się w nim podoba to, ze samemu można go spersonalizować :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na taki kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tym kalendarzem!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny *ͺ* też widziałam to u jednej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, kurczę! Też bym chciała taki mieć, ale mam w swoim posiadaniu już chyba ze 3 kalendarze.
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam taki rok temu na urodziny :D Teraz mam 2 kalendarze z równiez łądnymi obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny jest:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  12. wow~no powiem Ci Kochana, że mnie bardzo zaciekawiłaś tym kalendarzem! wiedziałam, że takie są, ale kilka lat temu jak taki robiłam były strasznie drogie i bez opcji cytatów, czy zaznaczania ważnych dat, a to świetna sprawa!
    chyba się skuszę, na pewno taki kalendarz będzie świetnie wyglądać w sypialni <3

    Twoje zdjęcie na stronie czerwca... wyglądasz bosko :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże rok temu z jej chłopakiem zgłosiliśmy ją do konkursu dziewczyna wiosny Gazety Lidzbarskiej :) Wysłaliśmy właśnie to zdjęcie z czerwca :)

      Usuń
  13. kiedyś myślałam o takim kalendarzu ale myslalam ze będzie to dużo kosztować, moze ja też się skusze:)
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ten pomysł bardzo mi się podoba! Myślę o takim na walentynki dla mojego chłopca:) dziękuje za odwiedzinki!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo taki kalendarz to też dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny taki kalendarz ! <3
    Chciałabym taki swój ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń