środa, 22 stycznia 2014

Łupy z secondhandów part II

Moja miłość do secondhandów pojawiła się już jakiś czas temu. Najpierw zabierała mnie tam moja siostra cioteczna, potem rodzona. Od dłuższego czasu zaciągam tam moje koleżanki :)  Kiedyś wstydziłam się wchodzić do takich miejsc. Teraz co druga osoba, którą tam spotykam jest moim znajomym/znajomą.
Skąd te zmiany? Myślę, że teraz właściciele dużo bardziej dbają o to, by towar był godny kupna. Zresztą teraz ceny zwykłych sweterków w małych miasteczkach (po pierwszym praniu nie nadają się do użycia) wynoszą co najmniej 50zł. Nie dość, że nie robią żadnego szału, to jeszcze są fatalnej jakości. W secondhandach za taką cenę kupiłabym kilka niezłych i unikalnych sweterków. Czy mówię prawdę? Przekonajcie się sami :) Poniżej macie moje kolejne łupy :)

 Paseczek :) W ogóle nie widać śladów użytkowania :)
 Sukienka idealna na lato i sweterkowa kamizelka (ma piękne falbanki!) :)
 Bluzeczka na lato :) Teraz najłatwiej takie dorwać :)
Po prawej natomiast sportowa bluzka z rękawem 3/4 :)
 Biała koszulka z napisem Lazy Days i kurtka w kwiatki. Znowu rzeczy na letnie dni :) Chyba mam obsesję!
Zabawna koszulka ożywi każdą stylizację!
Sweterek, którego nie miałam pojęcia jak ująć na zdjęciu :/ Ma świetnie wywijany kołnierz i fajne dziury na ramionach :) Najlepiej wygląda na kimś :)
Sukienka w kwiatki z kokardkami na plecach :)
Zwykła spódniczka z Atmosphere w moim od niedawna ulubionym kolorze :)
 
 
Jak Wam się podobają moje zdobycze? :) Lubicie posty w tym stylu?
Wciąż nie mogę się przełamać, żeby zaprezentować Wam jakąś stylizację :) No cóż, obiecuję, że gdy nowy aparat wpadnie w moje ręce na pewno to zrobię! 

39 komentarzy :

  1. Ładne! Jaki sh polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ojj kilka polecam zdecydowanie :) Ten na Milewicza, ten na przeciwko starej biedronki, ten koło Rayu (niedawno otwarty), ten na przeciwko Lewiatana (koło dużego kościoła) i ten na przeciwko Lidla :)

      Usuń
  2. super zdobycze!!! :-) niesamowite jak wiele fajnych rzeczy można stamtąd wyłowić. ja rzadko chodzę, tak jak kiedyś mówiłam, bo nie ma za ciekawych sh w Kielcach, ale zdołałam kiedyś znaleźć fajne rzeczy z metkami!! naprawdę warto pochodzić i poszukać jakiś perełek :-)
    i oczywiście czekam na jaką Twoją stylizację Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bluzeczki! :D Ja też muszę sie przejść i poszukać czegos fajnego, bo dawno nie byłam. nie raz znalazłam nową rzecz więc sh jak najbardziej TAK!
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna spódniczka;3

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku, gdzie możecie być na bieżąco
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?id=210271709073998&sk=likes

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co się wstydzić, mam kilka rzeczy z sh. Można tam znaleźć naprawdę ładne rzeczy. Z Twoich podoba mi się ta kurteczka w kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam sh! zawsze z koleżanką po szkole wchodzimy do jednego :D

    kasiejj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się obkupiłaś ! Bluzeczki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lumpeksy!
    pozdrawiam i obserwuję!
    becomeamiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. może nakręciłabyś vlog ze zdobyczami ze szmateksu :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio o tym myślałam i myślę, że to dobry pomysł:) Tym bardziej, że jutro już będę miała lepszy sprzęt :) Jak uzbiera mi się trochę rzeczy z secondhandów na pewno coś pokombinuję :)

      Usuń
  12. bardzo fajne zdobycze! Przyznam, że kiedyś też się krępowałam.. teraz już nie mam tego problemu mimo to nie mam za wiele czasu na takie przesiadywanie i szukanie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ciuszki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/panterka-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER ciuszki :)
    obserwacja? no pewnie! ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Braniewo, niby nie blisko, ale często w Lidzbarku jestem przejazdem :) Co do wzajemnej obserwacji - oczywiście! Ja zawsze jestem chętna, haha :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zeczy, natchnelas mni i chyba ja bede sie musiala wybrac na zakupy do sh! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    zapraszam również na WIELKĄ WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe rzeczy ;) pewnie, że możemy obserwować, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. spoko rzeczy :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow. Really nice finds!
    x, Ania from Overdivity

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! !;)
    Ja już obserwuję i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ciuszki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze zazdroszczę dziewczynom, które znajdą coś fajnego i taniego w lumpeksach, ale ja nigdy nie mam odwagi (?) się tam wybrać... Jednak chyba się w końcu przełamię i może się przekonam do second-hand'ów :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio byłam jak był dzień tzw złotówki! Babki biły się , koszyki latały nad głowami ale nie poddałam się i znalazłam świetne perełki! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam jak ktoś dodaje takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  26. trafiło Ci się kilka perełek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurde prześliczne te rzeczy : ) Podoba mi się ta bluzeczka biała w kwiaty : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  28. pytałaś o obserwację - zaobserwuj mnie i mi o tym napisz a ja wtedy sie zrewanzuje ;)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rzeczy, fajnie byłoby gdybyś porobiła z nimi outfity albo nakręciła o nich filmik :)
    Świetny blog, śliczny design <3

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne łupy ;D
    Ja uwielbiam chodzić do SH
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I love your haul!
    xoxo Alley
    http://classygirlschic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. oj świetne łowy


    również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń