wtorek, 7 stycznia 2014

Łupy z secondhandów

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam chodzić po secondhandach :) Można tam znaleźć wiele unikatowych ubrań czy torebek, których nie zobaczymy na innych dziewczynach przedzierających się ulicami naszego miasta. Do tego ubrania z secondhandów są często lepszej jakości niż te, które znajdujemy w butikach czy nawet czasem sieciówkach. Ja osobiście uwielbiam te, w których kupujemy na wagę. W moim mieście zaczynają się bitwy o najlepsze perełki w poniedziałki z samego rana, kiedy cena za kilogram (w większości) wynosi 45zł.
Dzisiaj został otwarty nowy secondhand, do którego od razu postanowiłam się wybrać. Większość rzeczy, które kupiłam są stamtąd, natomiast jedna z innego secondhandu :) W sumie za wszystko zapłaciłam tylko 35zł ^^



Bluzeczka z Next w serduszka i sweterek w stylu boho z Atmosphere

 Sukieneczka Graffic w kwiatki:) Idealna na letnie popołudnia^^
 Spodenki do spania w całusy z Secret Possessions
 Najlepsza rzecz z całych zakupów, czyli długi dresix firmy Adidas^^

Bluzka na długi rękaw z krzyżykiem. Świetnie leży i jest trochę krótsza niż tradycyjne bluzki:)
 
 
 
 
 
 
A Wy lubicie chodzić po secondhandach?
Co najlepszego udało Wam się tam znaleźć?:)

19 komentarzy :

  1. Ja raczej nie chodzę do takich sklepów, ten zapach mnie odrzuca, ale kiedyś kupiłam śliczną torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo lubie sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy ;) Gdzie jest ten nowy second hand? I jakie w LW polecasz? (ja znam tylko te 2 koło LO...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy jest na przeciwko Biedronki (tam gdzie kiedyś bielizna była) :) Ja zawsze chodzę do tego na Milewicza, tego niedaleko kościoła (na przeciwko Lewiatana. Nowy secondhand ten na przeciwko starej Biedronki to właśnie tego samego właściciela), no i oczywiście na przeciwko Lidla :)

      Usuń
    2. Dzięki za info, akurat za tydzień wybieram się do LW to na pewno zajrzę :)

      Usuń
    3. A nie ma za co :) Mam nadzieje, że pomogłam ;d Ja pewnie jeszcze w tym tygodniu pochodzę popatrzeć :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój blog! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej ale urocza jest ta bluzeczka w serduszka !

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobycze :D
    Zawsze z koleżanką chodzimy we wtorki bo wtedy jest wszystko po 1 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja ci zazdroszczę :c jak ja chodzę nigdy nie mogę nic znaleźć, będe próbowała w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka w serduszka jest świetna <3 Ja mam z sh świetne szorty, uwielbiam je ;) Pozdrowaiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow Kochana nawet nie zdawałam sobie sprawy, że można takie fajne rzeczy tam znaleźć <3 ja również chodziłam po SH z koleżanką, ale second hand'y w moim mieście są jakieś lewe :-(
    albo ja jestem lewa i nie umiem szukać co też jest możliwe :-D
    PS. Nie mów, że kartka jeszcze nie dotarła! Wysłałam ją priorytetem :-( jakby coś było nie tak to by wróciła do mnie bo podpisałam się z adresem jako nadawca :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! świetne!!!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. daj spokój :( masakra po prostu, tyle się na niej opisałam. szkoda mi bardzo, tym bardziej jak pamiętam na jakie złamanie karku z nią leciałam, bo to było tuż przed świetami. ehh szkoda słów!
    ja niestety wiele razy się przejechałam na poczcie polskiej ;/
    a mówi się, że priorytet nie ma prawa zaginąć! ;(
    trudno, jutro po pracy wyślę Ci pocztówkę z mojego miasta. tez musisz mieć jakąś pamiątkę ode mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tu nie kochać second handów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tu pierwszy raz masz świetnego bloga napewno bede częściej zaglądac :) zapraszam Cie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń