środa, 8 stycznia 2014

Wyzwanie pośladkowe

Moja koleżanka poprosiła mnie o ułożenie jej planu ćwiczeń na pośladki. Może nie jestem jakimś ekspertem, ale ćwiczę już jakiś czas i pomyślałam, że może i Wam się to przyda :)
Ćwiczymy sześć dni w tygodniu. W niedzielę robimy sobie dzień wolny, w którym nasze pośladki odpoczywają :) Ćwiczenia nie trwają długo, ale na pewno zobaczymy różnicę, jeśli będziemy wykonywały je systematycznie :)



O co chodzi z literkami?
Już tłumaczę :)

A - 10 minutowy trening pośladków z Mel B
http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I
B - 8 minutowy trening pośladków
http://www.youtube.com/watch?v=0SLbofnraxo
C - 6 minutowy trening pośladków z Ewą Chodakowską
http://www.youtube.com/watch?v=9zFp62CKSbY
D - 10 minutowy trening pośladków Poziom 1
http://www.youtube.com/watch?v=p4kMxijmjcc&feature=c4-overview&list=UUAeK1Tn8m4bkJVr_lz7hX1Q
E - Miranda Kerr Butt Workout
http://www.youtube.com/watch?v=tl4JR94ZdCY
F - Jillian Michaels killer Buns
http://www.youtube.com/watch?v=J-kQpMGq6us



Życzę powodzenia :) Dajcie znać czy zobaczycie jakieś efekty :) Polecam zrobić zdjęcie ,,przed'' i ,,po'' naszych pośladków z jednego i drugiego boku oraz z tyłu.
Może chcecie również wyzwanie skupiające się na innej części ciała?
 
 
Jeśli macie ochotę, umieszczajcie to na swoim blogu i motywujcie do pracy inne blogerki! :)
This entry was posted in

23 komentarze :

  1. Ja akurat już podjęłam ostatnio wyzwanie. Nożyce, przysiady i brzuszki. Trwa ono 30 dni więc póki co nie będę się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pełno tego typu wyzwań od nowego roku :)

      Usuń
  2. ja się piszę na to wyzwanie! :) ale niestety dopiero od jutra bo już będę miała mniej nauki i mniejsze zakwasy :D i na szczęście u mnie od jutra się nie przekłada na kolejne dni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie odpuszczę tym razem. :p Jestem za wielkim leniem, ale życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie podchodź do tego, że musisz :) Pomyśl, że chcesz i zacznij od teraz!:) Powodzenia!

      Usuń
  5. Ja raczej nie muszę robic takich ćwiczeń.. jestem stanowczo za chuda żeby cokolwiek "wyrzeźbić" :P

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spróbuję ;) Moje postanowienie noworoczne to ćwiczenia, więc biorę się do pracy!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba spróbuję :)
    W końcu trzeba realizować te postanowienia noworoczne :p

    OdpowiedzUsuń
  8. powtarzam się, ale taka prawda- jestem za leniwa na ćwiczenia :-)
    wielki szacunek dla Was, że podejmujecie się jakichkolwiek ćwiczeń :-)
    ja jedyne na co się kuszę to kręcenie hula hop, działa rewelacyjnie na talię.
    buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat ostatnio nie mam wgle motywacji. gdzie tu motywacja do cwiczenia pośladków, kiedy twój chłopak (jedyna osoba, która w ogóle je ogląda i zwraca uwagę) mówi ci, że są ładne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zobaczy jakie będą po ćwiczeniach :D Wtedy to dopiero powie wow! :)

      Usuń
  10. Są śliczne, ale wygodą nie grzeszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pośladki ćwiczę z mel b;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia!! Ja robię wspięcia na palce co dziennie, też dobre :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym spróbowała ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kiedyś robiłam wyzwanie przysiadowe :D też dobrze działa!

    OdpowiedzUsuń
  16. woah! dobree! a coś na utratę udek?:)

    OdpowiedzUsuń