środa, 5 lutego 2014

(6) Test treningowy: 8 Min Abs Workout (Level 2)

Dzisiaj przedstawię Wam ćwiczenia, które uwielbiam! :) Kiedy ludzie pytają mnie o A6W, kręcę przecząco głową i od razu kieruję ich do tego filmiku :) Uwielbiam dołożyć sobie te ćwiczenia po jakimś treningu i dopracować trochę brzuszek.
Ćwiczenia przeznaczone niby mężczyznom, ale co z tego? :)
 
8 Min Abs Workout (Level 2)
 
 
Co jest istotne podczas treningu?
- Wykonujemy dwa ćwiczenia w określonej liczbie powtórzeń, następnie mamy przerwę przez 15 sekund. No i tak przez 8 min... :)
- Już od samego początku czuć jak palą nas mięśnie :)
- Przy każdym ćwiczeniu widzimy, które mięśnie brzucha pracują.
- Jest to Level 2. Jeśli robienie go sprawia Ci problem przejdź do 8 Min Abs Level 1. Jeśli jest za łatwe, zmień na Level 3.

Co daje popalić?
- Powtórzeń jest dosyć sporo, więc czasami podczas niektórych ćwiczeń ciężko jest wytrzymać do samego końca


Krótki test, krótki trening :) Dobry dla każdego, kto chce popracować nad brzuszkiem :)
Powodzenia!:*
 

This entry was posted in

31 komentarzy :

  1. Z chęcią do nich zajrze! Musze nad swoim ostro popracować ale ciezko mi popaść w ta "dobra rutynę ćwiczeń" szybko sie poddaje:( okularki kupiłam jakis tydzien temu!:) na pewno jeszcze trafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zobacze:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest równouprawnienie więc możemy ćwiczyć co tylko chcemy! :D Chciałabym mieć taki zapał do ćwiczeń jak Ty ...ja jestem typowym leniuchem co prawda często zaczynam ćwiczyć ale po tygodniu się poddaje a później stoję przed lustrem z oponka i się zastanawiam co jest jej przyczyną haha :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear!!
    I've just discovered your blog and it is amazing!!
    Come to see mine, and my new post "Are you listening?"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. ćwiczyłam je w tamtym roku, ale tylko przez miesiąc, a zwykłe 8abs przed 2 miesiące, musze niedługo powrocic do nich. Myslisz, ze dobre są na ''kaloryfer''?

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie marzy mi się taki kaloryfer, ale ja przy wzroście 1,68 ważę tylko 46kg. Musiałabym dodać dietę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ćwiczenia :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uważam że to świetne ćwiczenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam ABS, ćwiczenia są świetne, krótkie i przy codziennym treningu dają efekty ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ćwiczenia, na razie lubię ćwiczyć z Mel B i się z nią nie rozstaje, ale jak będę chciała zrobić małą zmianę to chętnie skorzystam z tych ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, wyglądają super! Muszę troszkę poprawić wygląd mojego brzuszka, który wiadomo, przy zimie troszkę przytył :( Powodzenia w ćwiczeniu!
    Buziaki!

    www.czesc-lubie-cie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też lubię poćwiczyć na brzuch, także ćwiczenie jest mega :) pozdrawiam i zapraszam ponownie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/
    P.S. jak najbardziej jestem za wzajemną obserwacją, ja już obserwuję teraz czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!
    Amazing blog!
    Would you like to follow each other? (GFC, Bloglovin, Facebook)
    If so, please let me know, I will follow you back immediately.
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie ciekawie :)
    zapraszam do mnie :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm a co sadzisz o tym, zeby przez 2 tyg cwiczyc abs poziom 1, potem abs 2 ? i np od maja abs 3?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ćwiczę! Staram się co drugi dzień :). Chodakowska, Mel B i inne...i tak na przemian. Uwielbiam uczucie kiedy jestem już po :D.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama muszę się zabrać za jakieś ćwiczenia tylko zawsze mam słabą motywacje , ale spróbuje !

    fashion--our--passion.blogspot.com/ wpadnij jak chcesz dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie potrafię zmotywować się do ćwiczeń,ale to chyba dlatego że jestem strasznie chuda i sobie tłumaczę że nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tymi testami - znudziła mi się Chodakowska i szukam teraz wartych uwagi treningów. Ćwiczyłaś może z Zuzką? (zuzkalight)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ćwiczyłam, ale na pewno sprawdzę coś i dam znać na blogu jak mi poszło :)

      Usuń
  21. zapraszam do obserwacji ! :)

    No tak ja nie mam motywacji do ćwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podzielilam sobie to tak: 1 miesiac- level 1, w kwietniu level 2 i do lipca juz level 3

    OdpowiedzUsuń
  23. oo, przyda się! planuję sobie wyrobić brzuch, ale jakoś nigdy nie mogę się do tego zabrać ;/

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. oj ja muszę się ostro za siebie wziąc ;f

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje!! :) mam nadzieje na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń