wtorek, 25 lutego 2014

Brooklyn

Uwielbiam te słońce za oknem. Daje mi energię na cały dzień. Staram się z niego korzystać w 100%, dlatego przychodzę do Was ze zdjęciami ze świeżego powietrza :) Troszkę wiało, ale e tam. Nie ma śniegu, minusowej temperatury, więc nie ma co narzekać.
Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. Na sobie mam bluzę Brooklyn, którą już jakiś czas temu zamówiłam na allegro. Do tego spódniczka szyta na miarę od ES-colletion i zwykłe trampki a'la vansy :)

[http://www.youtube.com/watch?v=EMpRgxxnJVA]
 
 









 
 
Bluza - Allegro
Spódniczka - ES-colletion
Kolczyki - Sinsay
Buty - no name  

24 komentarze :

  1. świetny look!
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale masz piękne włosy ;) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. :) Spódniczka jest boska!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie spodnice :) a Ty świetnie w niej wygladasz :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, bluza jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna spódniczka! <3
    zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, a kolor spódniczki przecudny !
    Fajnie Twoje wlosy wirują na wietrze, uwielbiam zdjecia "pod wiatr" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka, buty i bluza <3
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Mam taką samą bluzę, tylko czarną z białym napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja skojarzyła mi się z amerykańskimi licealiami- super!
    zapraszam Cię do mnie na notkę o różnych typach ramonesek, jeśli zaobserwujesz mój blog, z przyjemnością odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę taką spódnicę <3 . <3

    przy zapraszam do udziału w moim nietypowym wyzwaniu

    Pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  12. super spódniczka, czaję się na taką od dłuższego czasu i nie mogę się zdecydować na kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta bluzka, super się komponuję ze spódnicą, taka dziewczęca chłopczyca:P pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń