wtorek, 18 lutego 2014

HARD

Kolejna stylizacja :) Chyba zaczynam lubić takie posty :) W głównej roli możecie zobaczyć sukienkę HARD ze sklepu Sinsay, którą uwielbiam za jej krój, materiał. Wydaje mi się, że to bardziej sportowa sukienka, ze względu na charakterystyczne paski na rękawkach :) Zestawiłam ją z czerwoną kopertówką i szpilkami w tym samym kolorze (to chyba jedne z wygodniejszych szpilek jakie mam:)).

 
 

Wiało niesamowicie :D
 Jak zwykle przy zdjęciach duuużo śmiechu!:)




Sukienka - Sinsay
Kopertówka - Allegro
Szpilki - Allegro
Łańcuch - Allegro
Pasek - Sh


Jak Wam się podoba? :)

42 komentarze :

  1. Bardzo się podoba ! Torebka, buty swietne :) A te włosy cudne <3

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś :) Zdradzisz ile masz cm wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne masz włosy, super wyglądasz :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia, bardzo fajnie że przy zdjęciach jest dużo uśmiechu. przynajmniej lepiej się je ogląda :) świetna sukienka :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj w reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :* i ten wiatr we włosach mmm :D !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja. zakochałam się twoich włosach *o*
    Obserwuję i miło by było gdybyś się odwdzięczyła :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialna ! <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. co jak co , ale największą uwagę na sobie skupiają włooosy! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, sukienka którą dostałaś ode mnie :) Pięknie wyglądasz Daguu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strój strojem wiadomo na plus, ale jakie Ty masz piękne długie włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny zestaw!
    obserwuje;* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudowna stylizacja, genialnie wygladasz ;)
    A "wiatrowe zdjęcia" są mega urocze, Twoje wlosy fajnie wyglądają jak się unoszą na wietrze !

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukieneczka jest świetna, ładnie Ci w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna sukienka <3

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. super sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa co do nagłówków to bardzo chętnie :D
    i super dziękuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Świetny blog (naprawdę) . Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę.
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia. *=*

    rozladowanieinspracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz <3 ja też lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie ! czerwone buty i torebka świetnie ożywiły cały strój<3 pozdrawiam;*))

    OdpowiedzUsuń
  24. Great blog dear,I'm new follower,hope you can follow me back :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz. :) Piękne zdjęcia!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna stylizacja i te twoje wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te włosy <3 Śliczna stylizacja

    Zapraszam http://alexetalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja xd
    Te czerwone szpilki są przepiękne
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jaaaakie dlugie wlosy, sliczne! ogolnie fajny look, bardzo podobaja mi sie buty
    obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz cudownie ubrania i dodatki są idealnie dobrane! <3 sliczne wlosy i fajne zdjecia wyszly :)
    obserwujemy?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja bardzo ładna ;) a włosy masz cudne ; o długo zapuszczalas? Pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super stylizacja Kochana!! bardzo ładnie wszystko do siebie dobrałaś. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci tych boskich szpilek! ja nie noszę, bo uważam, że moje 172 cm to i tak za dużo, a mój facet ma tylko 180 więc w szpilkach bywałam nieraz od niego nawet wyższa, a tego nie znoszę, więc zostało mi tylko podziwiać takie buciorki ;-D
    buziaki i do zobaczenia w nast poscie ;-**
    bardzo się cieszę, że zaczęłaś dodawać stylizacje na swoim blogu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szpilki niesamowite i jakie dłuuuugie włosy *-*

    Pozdrawiam!
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bluzka najlepsza :) obserwuję :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://marta-roskosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń