niedziela, 23 lutego 2014

Mała organizacja w pokoju + DIY

Nie wiem czy Wy, ale ja w 100% staram się, żeby w moim pokoju wszystko było zorganizowane. Chcę mieć pełno koszyczków, pojemniczków, kartoników, aby każda rzecz miała swoje miejsce. Uwielbiam porządek i jak widzę bałagan to już dostaję nerwicy. Pokażę Wam kilka fajnych pomysłów (albo i mniej fajnych :D) na znalezienie miejsca dla wielu walających się po naszych pokojach rzeczy.


1. Kiedy chcesz coś zapisać...
 Kiedy chcesz coś zapisać, a nie masz gdzie, przyda Ci się koszyczek w zasięgu ręki z karteczkami i jakimś długopisem. Ja taki mam na parapecie, bardzo blisko mojego łóżka.
 
2. Rzeczy na co dzień
 Na moim biurku trzymam fioletowy koszyczek, który dostałam od mojego chłopaka :) Mam w nim rzeczy, z których korzystam praktycznie codziennie jak np. krem do rąk czy nawilżone chusteczki.
 
3. A żeby długopisy się nie walały!  
Moje długopisy nigdy nie mogły znaleźć sobie miejsca. Walały się po starych piórnikach czy różnych koszyczkach. Teraz trzymam je w takim pojemniczku, który dostałam od mojego taty.

4. Pojemniczki na ładowarki DIY
 Myślę, że problem z ładowarkami jest znany bardzo dobrze każdemu. Kable się rozplątują i walają się po całych szufladach.
Ja zrobiłam własne pojemniczki na ładowarki, kable. Podobają Wam się?
Do zrobienia takich pojemniczków, będą wam potrzebne:
- Puszki po kukurydzy (lub czymś innym, najlepiej, żeby opakowanie było twarde)
- Ciekawy materiał (u mnie ze starej bluzki)
- Wstążeczki (niekoniecznie)
- Taśma dwustronna
 
Najpierw myjemy nasze puszeczki (czy coś tam innego) i po wyschnięciu obklejamy je w niektórych miejscach taśmą dwustronną. Wycinamy na oko kawałek materiału i staramy się go fajnie ułożyć na puszce. Dociskamy, aby dobrze przylegał do taśmy i dla ozdoby zawiązujemy wstążeczkę :)

 
5. Szkatułka na biżuterię
 Bez niej mój świat, by nie istniał :D Kupiona w Pepco za 19,99. Chowam w niej wszystkie babskie świecidełka. Może nie wszystkie, ale większość :)
 
6. Coś do łazienki
 Dostałam od taty jakiś czas temu fajny gadżet na długopisy (można nim obracać). Jak widzieliście wyżej taki gadżet już mam, więc postanowiłam go przenieść do łazienki :) Nie ma w nim nic na razie szczególnego, ale schowałam tam próbki, różne maści, kredki do oczu czy błyszczyki. Długopisy jeszcze zostały z pokoju :D
 
7. Przydatny karton
 Rajstopy zawsze chowałam w szafie, ale najwyższy czas było z tym skończyć :) Teraz ich miejsce jest w białym kartoniku :) Kolekcja ciągle się powiększa :D
Mam jeszcze inne duże kartony, w których trzymam różne ubrania, torebki itp.

 
8. Plastik jest wszędzie!
Plastikowych pojemniczków mam w domu pełno. Trzymam w nich lakiery, paski, notesiki i wszystko co się da. Tutaj jeden przykład :D 

29 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się taka organizacja .. sama muszę o tym pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super organizacja! Chyba też muszę zrobić taki porządek w pokoju. :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz obserwuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pomysły ;)
    Mam taki sam koszyczek, tylko że szary ;) Pepco jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu musze kupić ta szkatułke na biżuterie, bedzie idealnie pasowac do mojej toaletki! ;3
    zapraszam do mnie, założyłam dopiero dziś bloga i byłoby miło jakbyś weszła ;)
    http://creeating-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super. I wszystko w jednym miejscu, a nie porozwalane po calym domu :)
    Lubię pudelka, kartony, zawsze trzymam tam najpotrzebniejsze rzeczy, żeby ich potem nie szukac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post!!!

    Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  9. szkatułka jest cudowna :3 zakochałam się w niej chyba ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. pojemniczki na ładowarki są w tej chwili chyba najpotrzebniejszą rzeczą dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie do dzieła! :) Skombinuj taśmę dwustronną, puszeczki i fajny materiał :)

      Usuń
  11. ja ładowarki trzymam w szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam na tego bloga całkiem przypadkiem ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej! v=http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię wszelkie koszyczki i pudełka. Mam ich kilka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie i ciekawie tutaj :-)
    Zapraszamy do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam organizację dlatego marze o garderobie :p
    śliczne tu pudełko na biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejciu, ale świetne to pudełko na biżuterię <3 Śliczny blog, obserwuję, Może mój też ci się spodoba: www.ticket-to-happinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz! Również obserwuję~! :)
    Super zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. urocza ta szkatułka na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i pożyteczny post :D
    Mam identyczną szkatułkę :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysł na ładowarki i szkatułka jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł:) wszystko takie piękne!
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie też jest podobna organizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że mamy tą sama obsesję - pudełka, szkatułki, koszyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie to zaplanowalas :) Mam te szkatulke z Pepco i bardzo dobrze sie u mnie sprawdza do przechowywania bizuterii i innych drobiazgow :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię mieć wszystko poukładane :D

    OdpowiedzUsuń