sobota, 1 lutego 2014

Neon in winter

Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam neonowe kolory :) Takie, które potrafią przykuć uwagę. Oczywiście nie w każdej postaci. Głównie mam na myśli dodatki czy buty. To bardzo ważne, żeby za bardzo z nimi nie przesadzić. 
Dobrych kilka dni temu zgubiłam swoje ukochane rękawiczki. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo nad tym ubolewałam. Postanowiłam wyciągnąć z tego plusy. Zamówiłam na sklepie internetowym Sinsay nową czapkę i rękawiczki w neonowych kolorach :) Ze względu na już resztki wyprzedaży, zapłaciłam naprawdę bardzo mało.









Jak wam się podoba ten komplet? :)
Chcecie kolejny test treningowy? :) Mam kilka fajnych pomysłów^^

35 komentarzy :

  1. Komplet jest śliczny <3

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. i like the beanie's color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny komplet,
    ubóstwiam neony :3
    obserwuję, liczę na rewanż :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, śliczne, śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fajnie, że zimą nie stawiasz na bure kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet ;) też ostatnio robiłam zakupy w sinsay :)

    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za takimi kolorami ale z takich neonowych to tylko róż :P
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik w porządku, ale siebie w takich kolorach bym nie widziała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy!!!

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczna czapka i rękawiczki :)
    pannaaleksandraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są! bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ci w tej czapeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odlotowy kolor! Mam ochotę na lakier do paznokci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddaj mi swoje włosy kobieto! Masz je taaakie długie i taaakie piękne :D
    a co do neonów....fajny to kolorek...szkoda ze latem nie jest go wiecej bo wtedy jakos bardziej kolorowo by się na ulicach zrobiło :)

    http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam neonowe kolory! Szczególnie róż i zieleń. Jesteś meeeeeegaaaaa śliczna , cuudne paczałka ^.^ ♡♥♡♥

    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. what a cute cap and gloves! :))

    im a new follower :*

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny komplet na naszą ponurą zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super neonki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/flutes-roses.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zadam pytanie trochę nie na temat: ćwiczyłaś może z Jillian Michaels? Jeżeli tak, jaki trening polecasz na początek? (póki co ćwiczyłam z Chodakowską) Zamierzam też wypróbować trening z Mel B, o którym pisalaś jakiś czas temu, ale całość jest dość długa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ćwiczyłam z Jillian Michaels:) Jillian ma bardzo fajny program 30 Day Shred, w którym zawarte są 3 zestawy treningowe. Pierwszy wykonujemy przez pierwsze 10 dni, drugi przez kolejne 10 dni, no i trzeci również przez kolejne 10 dni :) Pierwszy trening (level 1) jest najłatwiejszy, więc bez problemu dasz sobie radę (to właśnie ten Tobie polecam na początek:)) :) Każdy z nich trwa około 30 minut :) Wszystko znajdziesz na youtubie :)
      Co do Mel B nie musisz wykonywać całego treningu, który ja wykonuję :) Możesz wykonać rozgrzewkę, cardio i potem wybrać sobie ćwiczenia na jakąś część ciała i wszystko zakończyć rozciąganiem :) Kolejnym razem wybierz ćwiczenia na inną część ciała :)
      No i powodzenia! :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, spróbuję tego treningu z Jillian :)

      Usuń
  21. ładnie Ci w takich kolorach , dobrze zguba wpłynęła - na świetny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ALE FAJOWE, TEŻ TAKIE CHCĘ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czapka i rekawiczki to jedno, włosy to drugie i one są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś ładna ♥ Ja też lubię neony, ale chyba nic nie mam w takich kolorach (?). Ten sklep oferuje dobre produkty w świetnych cenach. Szkoda, że nie ma go w galerii blisko mnie :<

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń