sobota, 15 lutego 2014

Postcrossing

Wiem, że teraz wszyscy żyją w świecie Walentynek, dlatego pomyślałam, że fajnie by było zmienić temat i odciągnąć wasze myśli od czerwonych serduszek :)

POSTCROSSING
Myślę, że większość już słyszała cokolwiek o postcrossing :) Jeśli nie, już wyjaśniam. Postcrossing polega na losowaniu adresu kogoś z całego świata i wysłaniu mu pocztówki :) Inni również mogą wylosować nasz adres, a my po tygodniu, dwóch lub nawet więcej otrzymujemy pocztówkę z Japonii, Berlina czy z miejsca, o którym nawet nie mieliśmy pojęcia, że istnieje :)
Najpierw konieczne jest oczywiście zarejestrowanie się na stronie www.postcrossing.com
 
DROGIE HOBBY?
Nie ma co ukrywać, to dosyć drogie hobby. Ja swoje pocztówki mam jeszcze z czasów, kiedy płaciło się 2,50zł za wysłanie kartki. Teraz jest to już 5zł i póki co mam małą przerwę :) Ceny ponoć mają jeszcze wzrosnąć :(

MOJE ULUBIONE POCZTÓWKI
Ja z postcrossing uzbierałam aż 15 pocztówek, natomiast wysłałam ich 14 :) Nie chcę Wam pokazywać wszystkich, natomiast pokaże moje ulubione.

 Moja pierwsza kartka z zagranicy. Zawszę będę miała do niej sentyment. SAN FRANCISCO :) Kto wie, może kiedyś sama taką przywiozę :)
 Pocztówka z Rosji :) Przepiękne widoki... :)
 Pocztówka z Afryki? O nie, nie :D Pocztówka z USA :D Jest urocza <3
 Pocztówka ,,of a Japanese tree'' jak to napisała Marianne. To chyba pocztówka moich marzeń. Dostałam ją, kiedy oglądałam dramy i byłam zafascynowana kulturą japońską.
 Miasto nocą. Zdjęcie nie przedstawia naturalnego piękna tej pocztówki.
Shanghai, CHINY, od Mirandy :)
Największa pocztówka jaką dostałam. BARCELONA :)
Nie jestem wielką fanką piłki nożnej, ale pocztówka jest świetna :)
Ostatnia, która przypomina mi jak bardzo brakuję mi tego zaglądania w skrzynkę pocztową.
 
 
Słyszałyście wcześniej o postcrossing? Co o tym myślicie? Jak podobają Wam się moje pocztówki? :)
 

21 komentarzy :

  1. nigdy wcześniej nie słyszałam o postcrossing, ale na pewno się tam zarejestruję. zazdroszczę takich fajnych kartek! fajnie mieć pocztówki z róznych stron świata. świetny pomysł Kochana, zainspirowałaś mnie ;-) buziaki i miłej niedzieli ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bawię się w postcrossing, coś naprawdę świetnego :)
    A co do cen, to jak dwa tygodnie temu wysyłałam pocztówkę, to płaciłam już 5,20. Teraz wysyłam ich mniej niż kiedyś, lepiej by było gdyby wysłanie pocztówki kosztowało 2 zł :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe hobby :)
    śliczne pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta trzecia pocztówka jest bardzo fajna :) Pozdrawiam i dziekuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O aż mnie zaciekawiłaś tym postem : ) Chyba się zarejestruje i skorzystam z takiej fajnej zabawy : )
    Świetnie tu u ciebie < 3 Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sprawa, wczesniej o tym nie slyszalam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze powidziawszy nie słyszałam wczesniej o postcrossingu, ale całkiem fajna sprawa:)
    dodaję do obserwowanych:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O postcrossingu słyszałam, ale wolę oglądać raczej pocztówki jak je wysyłać, więc się tym nie zajmowałam ;)
    Twoje pocztówki śliczne, oby przyszło ich więcej i kolekcja sie powiększyła.

    Zapraszam do siebie > Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się blog więc dodaję do obserwowanych ;D liczę na rewanż : *
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. również bawię się w postcrossing, ale też mnie przerażają coraz większe ceny znaczków :o
    Twoje pocztówki są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne :D nwm, czy sb obserwujemy, ale jeśli nie, to co powiesz na wspólną obserwację?

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne hobby, jak uzbierasz dość pokaźną kolekcję, bardzo przyjemnie je później przejerzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o tym słyszę i jestem zachwycona! Świetne hobby! :)))


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszalam o tym i uważam, że to świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. Slyszalam o nim, ale nigdy nie mialam okazji sie do tego przylaczyc.
    I fajne masz te pocztowki *-*
    +Jestes zainteresowana obserwacja za obserwacje? Jesli tak to zapraszam, a jesli nie to przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite pocztowki, super hobby.
    No niestety poczta z roku na rok coraz bardziej sie liczy i coraz więcej chce zarabiac ;D

    OdpowiedzUsuń