poniedziałek, 31 marca 2014

Jak dobrze wydać 40zł w secondhandzie?

Przychodzę do Was z postem, który przygotowywałam już długi czas. Miałam nakręcić filmik, ale kiedy zdałam sobie sprawę, że kompletnie nie znam się na obróbce filmików - zrezygnowałam.
Ostatnio uzbierało mi się trochę rzeczy z secondhandów. W przybliżeniu na te wszystkie rzeczy wydałam 40zł. To naprawdę niewiele, biorąc pod uwagę, że w normalnym sklepie zapłacimy 40zł za zwykłą koszulkę. Dam Wam jeszcze kilka wskazówek jakimi ja się kieruję w kupowaniu w secondhandach :)

Jak dobrze wydać 40zł w secondhandzie?
1. Jeśli chcesz wydać mało, a mieć dużo mam dobrą radę. Kupuj w soboty, jeśli dostawy są w poniedziałki. Czasami naprawdę można znaleźć fajne rzeczy w piątek czy sobotę i dać za nie 1zł, 2zł czy 3zł. W poniedziałek zapłacilibyśmy za tą rzecz duuużo więcej!
2. Stanowczo nie polecam kupowania w secondhandach, gdzie wyceniają rzeczy. Czasami naprawdę sprzedawcy narzucają gigantyczne ceny!
3. Nie przejmuj się jeśli rzecz jej nieco za duża. Ciuch można łatwo zmniejszyć, a sweterki oversize są na topie! :)
4. Przyjrzyj się czy ubranie nie jest za bardzo zniszczone. Bywa, że nie zobaczymy plamki z tyłu bluzki, a później w domu musimy ją wyrzucić, bo z plamą przecież nie będziemy nosić, nie? :)
 
 
 Bluzka w kwiatki - Atmosphere - 0,65zł
(CENA SZOKUJĄCA :D)

 Czarny gorsecik - Penny Choo -1,5zł
Jest przepiękny! :)
 Bluzka w groszki - Atmosphere - 1,5zł
Nie dość, że bardzo mi się podoba to jest świetnie wykonana :)
 Kolorowa bluzka bez ramiączek - South - 1zł
Idealna na letnie upały i spalone ramiona :D
 Koszulka - Topshop - 1zł
Szalik - H&M - 2,5zł
Przepraszam, że koszulka jest pognieciona, ale strasznie pogniotła mi się w szafie:< Na pewno sprawdzi się w lecie, a szaliczek przeleży lato i jesień, żeby ogrzewać mnie zimą :)
 Zwykła bluzeczka na ramiączka w kwiatki - TRENDT - 2zł
Wraz z koleżanką kupiłyśmy sobie praktycznie identyczne :) Ona ma niebieskie kwiatki, ja czerwone :)
Nie wiem czemu, ale na zdjęciu wygląda jakbym miała gigantyczny brzuch O.o
 Kombinezon w lody - Miss Fiori - 2,5zł
Kombinezony już jakiś czas temu skradły moje serce:) Kolejny macie poniżej :)
 Kombinezon - Atmosphere - 2zł
 Jeansowa sukienka - New Look - 7,7zł
Cudo, prawda? :)
 Koronkowa bluzeczka - 1,7zł
Myślałam, że nada się na sukienkę, ale jest za krótka :(
 Biała sukienka - H&M - 2zł
Kamizelka - Atmosphere - 1zł
Kamizelkę kupiła mi siostra, jeszcze raz dzięki! :)
 Bejsbolówka - New Look - 4,5zł
Bluzeczka - Topshop - 0,5zł

Krótki ziperall - 2zł
Niestety jest na mnie za krótki i trafi w ręce kogoś innego :(
 Sweterek GEEK - 2zł
Sweterek - Atmosphere - 2zł
 
Jak wam się podobają moje łupy? Lubicie takie posty? :) Ja uwielbiam przeglądać ciuchy znalezione w secondhandach przez inne dziewczyny :)
Udanego tygodnia! :)

30 komentarzy :

  1. Kochana myślałam już że gdzie zaginęłaś ;-D sprawdzałam czy są nowe posty a tu nic i nic, ale się doczekałam, więc jest dobrze ;-) świetny post, a ubrania jeszcze lepsze ;-D bardzo fajnie, że przymierzałas i robiłaś zdjęcia ;-* chętnie będę częściej oglądać takie notki.
    w ogole to nie wiem jakim cudem ale dopiero teraz dodalam Cie do obserwowanych ;-) wczesniej korzystalam jedynie z g+ więc pewnie dlatego tradycyjne obserwowanie mi umknęlo ;-D w każdym bądź razie nadrobiłam zaległości, buziaki Piękna;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, świetne łupy, ja jakoś nie mam szczęścia do second-handów i rzadko udaje mi się coś ciekawego wypatrzeć! Chyba powinnam tam częściej zaglądać. ;)
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w szoku co można kupić w takich sklepach a ciuch za 0,65zł to już mega zaskoczenie
    gdzie jest ten sklep? może w Olsztynie? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz za co dziękować :D To tylko kamizelka :D Chyba zapomniałaś o tej białej bluzce, która jest prawie identyczna jak ta czerwona :D Buziaki z Łodzi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuchy upolowałaś :)
    Nigdy bym nie powiedziała że są z ciucholandu !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy :)
    też lubię buszować w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post mi się straaasznie podobał! :) więcej chcemy takich kochana :*
    najbardziej podoba mi się czarny gorsecik .. już wyobrażam sobie Ciebie w nim i spódniczce z wysokim stanem ahhhh ... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę w Olsztynie to idę z Tobą na zakupy :) Znalazłaś takie piękne rzeczy, że aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratuluję nowej pracy, życze powodzonka <3 to normalne, że masz mniej czasu, ale jestem czujna i zaglądam tu na bieżaco więc na pewno nic nie przegapię! ;-D czekam z niecierpliwością ;-** i w między czasie zapraszam na moją nową mini notkę.
    buziaczki i miłego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba, ale ten gorsecik . . . <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten krótki top jest fajny!


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O mom!!! Jestem pełna zazdrości grrrrr :( Takie wspaniałości w SH :( Też uwielbiam tam buszować, ale takich perełek, za takie grosze to chyba jeszcze nigdy nie udało mi się złowić :( Pierwsza bluzeczka i te dwa kombinezony są czadowe!!! :) Ten w lody szczególnie :) Pogratulować takich łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka w kwiaty z atmosphere boska
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko zazdrościć, szczególnie tych kombinezonów *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wybór :) Zazdroszczę umiejętności szukania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ceny! same perełki kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ubrania, a ceny miażdżące :) U mnie niestety są dużo wyższe...
    Obserwuję i zapraszam do mnie na mały konkurs czarnamyszka1994.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ubrania upolowalas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Można czasem perełki trafić, za grosze, jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze podziwiam osoby, które potrafią znaleźć takie cuda w lumpkach !!! Ja tam wchodzę i nie mogę się odnaleźć :( Może po prostu nie wiem gdzie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska jest ta pierwsza bluzka! Absolutnie się zakochałam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo jestes szczęściara ze tyle perelek znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne ubrania !
    i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W których sh robisz zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Milewicza, w tym naprzeciwko Biedry, tam koło Rayu i jeszcze w tym sh na przeciwko Lidla :)

      Usuń
  25. nie no ukradła bym ci wiele i to wiele z tych rzeczy a ceny szokujące:) hehe

    Pozdrawiam
    www.karinnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń