poniedziałek, 10 marca 2014

Nowe kosmetyki do włosów

Ostatnio pokończyły mi się praktycznie wszystkie kosmetyki do włosów. Jak zwykle pech chciał - wszystko na raz. Moje włosy po zimie stały się jakieś suche, więc postanowiłam zadziałać również na nie od środka. Wszystkie cuda znajdziecie poniżej :)

Odżywka i szampon z Pantene Pro-V :) Skusiła mnie promocja w Rossmannie, wielkość produktów (aż 400ml!!!) i zapach :) Szampon przepięknie pachnie, a odżywka idealnie rozkłada się na moich włosach i czuję, że po niej są dużo lepsze w dotyku.
Zobaczymy jak działają na dłuższą metę :)

Płyn prostujący włosy od firmy MARION :) Z ręką na sercu mogę go polecić. Używałam już go jakiś czas temu i jest świetny :) Stosuję go przed suszeniem włosów (oczywiście zimnym powietrzem) i moje lekko falowane włosy stają się praktycznie idealnie proste :) Kupiłam go w promocji za około 5zł!
Co do błyskawicznej odżywki, nigdy wcześniej jej nie używałam, ale całkiem ładnie pachnie i po niej bardzo łatwo mi się rozczesuje włosy :) 

Te tabletki stosuję już 3 tygodnie i naprawdę czuję różnicę. Pierwszy raz postawiłam na działanie od środka, które w połączeniu z odżywkami daje naprawdę świetny efekt. 
Po rozmowie z panią z apteki muszę wam powiedzieć, że ważne jest, aby w takich tabletkach było dużo biotyny, gdyż ona najbardziej sprawia, że nasze włosy, skóra i paznokcie stają się zdrowsze. Tabletkę bierzemy w trakcie posiłku, gdyż biotyna najlepiej rozpuszcza się w tłuszczach. 


To by było na tyle, już nie mogę się doczekać aż dodam tu post o Spotkaniu Blogerek z Warmii i Mazur, które odbyło się 8 marca w Olsztynie :)
No i oczywiście dajcie znać czy używałyście jakiegoś kosmetyku albo jakie polecacie :) 
Buziaki!

37 komentarzy :

  1. te kosmetyki Marion są naprawdę spoko, mam nabłyszczacz do włosów z tej firmy i sobie bardzo chwalę. Teraz widziałam fajną farbę do włosów o kolorze soczysta malina i właśnie się zastanawiam, czy nie przetestować (mam czerwone włosy). W ogóle bardzo fajny blog! Zostaję ;)
    Pozdrawiam:
    http://floorentine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kosmetyki Pantene i Marionu, choć tego sprayu jeszcze nie miałam, chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używałam kosmetyków z Marion i u mnie sprawdzały się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To w takim razie muszę zakupić ten płyn prostujący! :D Ja już tydzień włosy myje jakimś pokrzywowym:( bo moja mam twierdzi że po tym szybko rosną haha także ostro pucuję je w tym czymś bo tego to szamponu nie można nazwać .. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. po pante intensywnej regeneracji nawet poprawiła się kondycja moich włosów;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo chyba sprobuje tych tabletek skoro mowisz ze widzisz roznice!

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam szamponu i odżywki z pantene ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy tej zimy specjalnie nie ucierpiały i nawet byłam w szoku że tak dobrze się trzymają :)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie używałam ;c muszę wypróbować, świetny post!

    Do wygrania 30$, zapraszam!
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. KONIECZNIE ! bo ja już depresji dostaje ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. używam tych samych produktów z mariona i rzeczywiście są super i cena bardzo fajna :-) co do tabletek nigdy nie brałam skrzypowity, łykałam pokrzywę ze skrzypem z Humavitu i też widziałam postępy :-)
    jak kiedyś będziesz na mieście, zajrzyj do jakiejś hurtowni fryzjerskiej ;-D zapytaj o odżywkę Sleek Line, używają jej w salonach fryzjerskich, ma 1 l, jest GENIALNA i w mojej hurtowni kosztuje 11 zł! Masz długaśne włoski Kochana więc przydałaby Ci się taka duża objętościowo odżywka :-).
    Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te produkty :)

    świetny blog :)

    co powiesz na wspólną obserwację
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing blog,I'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny;) i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia abyś mogła po korzystać z tego słonka;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki, chyba sama muszę kupić sobie skrzyp, bo po zimie moje włosy nie wyglądają tak jakbym chciała ;P

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam te płyny z marionu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba też powinnam zacząć... Z mojego doświadczenie polecam szampon i odżywkę Dove z serii intensive repair - działają cuda :)

    Zapraszam do siebie na wiosenny outfit - http://www.lefffka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ten szampon :-) Lubię Pantene :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie ♥
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki firmy Marion;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię szampon z Pantene:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaczęłam własnie łykać proteinian wapnia na włosy. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie plyn prostujący z marion bardzo się sprawdzil, używalam go razem z szuszarką i efekt prostych wlosow byl do trzech dni :)
    skrzypovite lykalam, ale efektów żadnych nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze oprócz używania odżywek biorę też różne suplementy na zdrowe włosy i paznokcie, mój ulubiony to Phytophanere z Phyto :-)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam na The Drugstore Diva Tag na moim blogu, może się przyłączysz? :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/2014/03/the-drugstore-diva-tag_16.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też używam szamponu z Pantene, tyle że Aqua Light. Mogę ci go szczerze polecić - włosy są lekkie, miękkie i ślicznie pachną :3

    Buziaczki! ;*
    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba ;) BIRDY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jakoś nie mogę się przekonać do takich tabletek, wydaje mi się że będzie gorzej jak zacznę ich używać :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Biotyna zdecydowanie na tak !

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten płyn prostujący Marion ale jakoś rzadko go używam, muszę znowu go wypróbować skoro tak polecasz

    OdpowiedzUsuń
  29. Brałam te tabletki przez kilka miesięcy, troszkę pomogły, ale jakiegoś wielkiego woow nie było:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń