poniedziałek, 24 marca 2014

Spotkanie Blogerek z Warmii i Mazur cz. 2

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dokładne zdjęcia kosmetyków, które dostałam na Spotkaniu Blogerek z Warmii i Mazur. Niektóre zapowiadają się naprawdę świetnie. Niektóre już przetestowałam. To był naprawdę miły dodatek na spotkaniu :)
Jeśli nie widziałyście całej fotorelacji zapraszam Was tutaj -> KLIK.


Na dworzec w Olsztynie ledwo co doszłam z tymi torbami. Były naprawdę ciężkie :)
 


 Voucher na stworzenie własnego kremu od Liley. To naprawdę coś i muszę się w końcu zebrać, żeby go zamówić. Normalnie nie pozwoliłabym sobie na taki zakup, bo takie kremy są naprawdę drogie.
 Moja własna kosmetyczka od Tulanki <3 Co prawda brakuje jednego S, ale nic nie szkodzi :)

Kosmetyki od Eveline - uwielbiam! Przetestowałam już krem CC łagodząco-nawilżający, który rewelacyjnie zakrywa zaczerwienienia. Jak mi się skończy z pewnością kupię go w jakiejś drogerii.

 Nie mogę się doczekać aż przetestuje ten kawior na paznokciach :)
 Małą próbkę szamponu na pewno wykorzystam na jakimś wyjeździe, bo miałam jego dużą wersję i polubił się z moimi włosami :)
Pomadka Baby Lips zagościła na moich ustach i świetnie je nawilża! :) Chciałam kupić podobną w Rossmannie... :) Na szczęście teraz już nie muszę :)



 Klasyczna czarna kopertówka na pewno się przyda :)
 Żel pod prysznic przepięknie pachnie i nawilża! Peeling jeszcze piękniej... :)
 Kosmetyki dla wrażliwej skóry. Sama nie mam takich problemów, więc wysłałam je siostrze. Nie mogę się doczekać, aż da mi znać jak na niej działają :)
 

 Piękny lakier, idealny na wiosnę i lato :) Już raz gościł na moich paznokciach i coś czuję, że będzie tam często bywał;)


Jak Wam się podobają kosmetyki? Które z chęcią byście przetestowały? :) Może jakieś z tych kosmetyków Was zawiodły albo miło zaskoczyły? Dajcie znać, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)
 

30 komentarzy :

  1. chyba nic z tych rzeczy nie miałam:)
    z chęcią bym wypróbowała wszystko Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten różowy lakier z Virtual jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawior jest doskonały! :)

    Pozdrawiam, ayvinn.blogspot.com -> zachęcam do polubienia AYVINN na facebooku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa efektu z tymi drobinkami na paznokcie :)
    a co do butów to są mega wygodne, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojechałabym chętnie na takie spotkanie ;)
    Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, więc nie mogę Ci doradzić.

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaa ile rzeczy! tez jestem ciekawa tego kawioru na pazurki :D one po prostu muszą wyglądać z nim genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem, dlaczego blogerki uważają, że ludzie chcą oglądać recenzje w kółko tych samych, sponsorowanych rzeczy? Zero pomysłu na siebie, byle dostać jak najwięcej za darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rzeczy dostałam na Spotkaniu Blogerek i nie musiałam wstawiać dokładnych zdjęć tych rzeczy ani pisać jakie są :) Robię to, bo są ludzie, których to ciekawi. Jeśli Ci to nie pasuje, nie musisz tego czytać.

      Usuń
  8. Ile pięknych produktów dostałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kosmetyczka i kawiorowy zestaw <3



    http://www.nawieszakach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie, ale na Dolnym Śląsku nic takiego nie organizowali teraz ;c świetny post!

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty i na pewno się przydadzą :) A ten kawiorowy zestaw jest cudowny!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości;)

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostalas zaproszenie na to spotkanie? Pytam z czystej ciekawości, kompletnie nie orientuje sie w "blogowej branzy" Wiem, ze od niedawna prowadzisz swojego bloga, a juz mialas mozliwosc uczestnictwa w takim czyms.
    p.s czysta zazdrosc z tylu kosmetykow!
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na tych spotkaniach żadna z dziewczyn nie dostaje zaproszeń :) Jest grupa na facebooku dla blogerek z Warmii i Mazur i są tam dziewczyny, które prowadzą bloga w różnym okresie czasowym o różnej tematyce :) Dzielą się swoimi pasjami, informują o nowych postach.
      Co do spotkań -> Organizatorka spotkania informuję, że takie spotkanie się odbędzie i w sumie - kto pierwszy ten lepszy :) Ja akurat dostałam się z listy rezerwowej po podaniu statystyk i adresu własnego bloga dla organizatorki :) Nawet nie spodziewałam się, że mogę tam być :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. woooow, naprawdę wooow!! ile kosmetyków! nie zdawałam sobie sprawy, że jest ich aż tyle :-) nie mogę doczekać się recenzji, niektóre produkty testowałam i były super :-) najbardziej ciekawi mnie hialuronowy mikrozastrzyk, bo ostatnio nawet zastanawiałam się nad kupnem ;-D
    mówiłam Ci już Kochana, że zazdroszczę? ;-D pewnie mówiłam ;-D
    buziaki ;-**

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful!!
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow, ile kosmetyków, ale będziesz miec testowania i uzywania :)
    fajnie, że moglas uczesticzyc w spotkaniu blogerek na pewno to bylo niesamowite doswiadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten ostatni lakier, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ile kosmetyków :O
    najbardziej zazdroszczę tego kawioru do paznokci *,*

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na kolejny pościk, liczę że pojawi się w weekend :-**

    OdpowiedzUsuń
  20. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tego kawioru,jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne kosmetyki, lakier ma śliczny kolor:)ps. Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się podoba czarna bransoletka ;)

    KONKURS !
    http://maggxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog, będę tutaj częściej wchodzić ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://aniawojtas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę :) Ciekawy blog :) Zapraszam na mój :) klik

    OdpowiedzUsuń