wtorek, 18 marca 2014

Spotkanie Blogerek z Warmii i Mazur w Olsztynie

8 marca był dla mnie szczególnym dniem. Miałam szansę uczestniczyć w Spotkaniu Blogerek z Warmii i Mazur w Olsztynie. Dla niektórych dziewczyn było to już trzecie spotkanie, dla mnie było ono tym ,,pierwszym razem''. Ciężko opisać emocje, które towarzyszyły mi podczas wyczekiwania. Stres, rozmyślanie godzinami jak to będzie i jakie będą dziewczyny, które bardzo chciałam poznać. Na szczęście nie było się czego obawiać! :)

Za profesjonalne zdjęcia i kilka cennych wskazówek dziękuję Dorocie Chojnackiej :)
blog: www.dorotachojnacka.blogspot.com
facebook: Dorota Chojnacka Fotografia
 


Spotkanie miało odbyć się w lokalu Awangarda Bis. Pierwsze wrażenie to było: kurczę, jakie to piękne miejsce. Niestety nie powinnam oceniać książki po okładce. Kasia, nasza wspaniała organizatorka, ustaliła kilka podstawowych spraw z właścicielką, natomiast ona nawet zwykłych obietnic nie potrafiła spełnić. Pożałowała nam wody z cytryną, niekulturalnie odzywała się do dziewczyn. Tego było już za wiele. Wspólną decyzją postanowiłyśmy zmienić lokal. Uratowała nas kawiarnia GLAMOUR cafe. Jako, że nie było tam jedzonka, pozwolili nam zamówić je ze Sphinxa.

Zanim jednak zmieniłyśmy lokal, trochę się wydarzyło..:) Zapraszam Was do fotorelacji :)




 




Ploteczki, prezenty, to nie wszystko co mnie tam spotkało :) Po powitaniu nas na spotkaniu przez Kasię, Ola pokazała nam jak fajnie umalować się na imprezę. Stosowała odwróconą technikę makijażu. Dla mnie, to naprawdę czarna magia, więc starałam się zapamiętać jak najwięcej. Efekt przed i po niczym z programów telewizyjnych, serio! :)

 





 

Każda z nas przyniosła coś także dla zwierzaków ze schroniska. Napełniłyśmy naprawdę spory karton! Zdjęcia przedstawiającego nasze podarki niestety nie znalazłam.

 


 
Poniżej już zdjęcia przed i w Glamour cafe :) Jeszcze raz dziękuję Glamour cafe i Spinx za uratowanie w złych chwilach! :)
 



To jeszcze nie koniec! (Muszę przyznać, że to będzie chyba najdłuższy post w historii mojego bloga^^) Poniżej przedstawiam Wam listę sponsorów, dzięki którym mam pełno kosmetyków do testowania. To był bardzo miły dodatek do rozmów z dziewczynami.

 
(Filmik upamiętniający spotkanie od www.utrwalwspomnienia.pl)
 
 
Jeszcze więcej zdjęć ze spotkania, a także dokładne zdjęcia produktów, które dostałam w następnym poście :) No i oczywiście lista blogów dziewczyn! :)
Mam nadzieję, że to pierwsze i nie ostatnie spotkanie! :)  




26 komentarzy :

  1. A ja się na takie spotkania wstydzę chodzić, sama nie mam pojęcia dlaczego. Może w końcu się przełamię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ale Was tam się nazbierało :)
    Świetne spotkanie :)
    Uwielbiam, zawsze jest dużo śmiechu :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
  3. że też ja o nim nie wiedziałam... :<

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, spotkanie wygląda na baaardzo wypasione! Fajnie, że tak Ci się podobało! Szkoda tylko niedogodności z tym lokalem, ale najważniejsze, że wyszłyście w tym wszystkim na plus! I pięknie wyglądałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba było iść do sphinxa :D kelnerzy to niezłe ciacha :D byłaby dodatkowa atrakcja wieczoru ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo fajnie ,że odbyło się u Was takie spotkanie blogerek :)
    Śliczny masz wygląd bloga :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spotkanie, zazdroszczę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za komentarz i odpowiadając na Twoje pytanie odnośnie pisania po angielsku powiem tak... jest mi po prostu łatwiej, angielski jest dla mnie jak język ojczysty, więc dlatego się na to zdecydowałam. :) poza tym, wpisy są zrozumiałe dla szerszego grona odbiorców ze świata :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, bardzo fajnie, zazdroszczę, szkoda że w Łódzkim nic takiego się nie szykuje..
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. coś świetnego !;) sama chętnie bym się wybrała na takie spotkanie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę nigdy nie byłam na takim spotkaniu :( na pierwszym zdjęciu od razu Cię odnalazłam .. ten uśmiech! :* hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne zdjęcia! musiało być super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa! chciałabym by kiedyś i mnie takie coś spotkało ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie spotkanie to na pewno świetna sprawa :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci zazdroszczę!Z chęcią bym się wybrała na takie spotkanie,jednak nigdy nie słyszałam żeby było organizowane we Wrocławiu;< A ty jak się dowiedziałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. udany meeting, zazdroszczę! ale fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko, chyba nie muszę pisać jak Ci zazdroszczę :-) nie no chyba jednak muszę to napisać! OGROMNIE CI ZAZDROSZCZĘ! Spotkania, nowego przeżycia, poznanych osób, próbek, wszystkiego! :-) ale to taka miła zazdrość Kochana oczywiście ;-D na wszystko sobie zasłużyłaś, więc cieszę się z Twojego fajnego doświadczenia :-) oby więcej takich :-) czekam teraz na nowe recenzje otrzymanych produktów i wyczekuję nowego posta <3
    PS. Wyglądałaś pięknie, fajna bluza/kurteczka, nie wiem co to jest, ale wdzianko miałaś super :-)
    buziaki!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! Widać, że spędziłyście miły dzień. :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow looks like you had a great time, wish i was there!

    xx

    Kelly

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że miło spędziłyście dzień. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. takie spotkanie to świetna sprawa ;)) kiedyś mam nadzieję, że będę miała okazję się wybrać na takie;)
    buziaki i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie było i ciebie poznać :D no i może do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne to nasze spotkanie :D Ale moje miny mnie rozwalają ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takie spotkania ;) szkoda, że w moich rejonach nic takiego nie organizują ;c

    OdpowiedzUsuń