niedziela, 6 kwietnia 2014

March Instamix + jak ciężko spełnić postanowienia?

Od niedawna znowu działam na instagramie. Jeśli macie swoje konta piszcie w komentarzach, a ja z chęcią przejrzę Wasze zdjęcia :)
Mnie możecie znaleźć tutaj:
 
MARCH INSTAMIX

1. Spotkanie blogerek :) Na zdjęciu z @lovelissey
2. Buciki do ćwiczeń (starałam się spełnić marcowe postanowienia)
3. Słuchanie muzyczki, czyli dzień jak co dzień :)
4. ,,Sweet focia'' ^^
 
5. W końcu przyszła pogoda na okulary przeciwsłoneczne! :)
6. Nowe książki do czytania :) Polecam każdemu! (jestem w trakcie 3 części)
7. Piesio leniuchuje <3
8. Pyszne piwko! :) Trzeba było spróbować nowego somersby :)
 
 
Jeśli chcecie wiedzieć co tam u mnie i poznać trochę mojej prywaty to zapraszam do obserwowania na instagramie :) Marzec był dla mnie naprawdę ciężki, bo przez prawie dwa tygodnie leżałam chora w łóżku. Pogoda okazała się zdradliwa i byłam skazana na branie antybiotyku. Niestety nie współgrało to z moimi postanowieniami na marzec.
Poniżej macie troszkę odnośnie tego jak ciężko było je spełnić.
1. Spędzić 25h na treningach
Zrobiłam co w mojej mocy - 12,5h treningów zaliczone :) Osłabiona po antybiotyku sięgałam po ,,dance workouts'', ale zrobiłam co mogłam :) Z gorączką i bez głosu ledwo co wstawałam z łóżka, a co dopiero mówić o ćwiczeniach :(
2. Co najmniej 10h Callenetics
Nie wiem co jest nie tak z tymi ćwiczeniami, ale po nich robiło mi się strasznie słabo. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale to jedyne ćwiczenia, które na mnie źle działają. Naprawdę ŹLE! Zrobiłam 1,5h i nigdy więcej do nich nie wrócę:/ Callenetics = OGROMNE ROZCZAROWANIE
3. Co najmniej 4h biegania
Zrobione 2h, również ze względu na chorobę :(
4. Obejrzeć co najmniej 4 filmy
OBEJRZANE! :) Nawet więcej :) Poniżej podam Wam tylko cztery.
- Avatar
Zwlekałam z oglądaniem, aż żałuję :) Film wciąga, idealny na wieczór :)
- Coco Chanel
Dla tych, którzy interesują się modą i dla tych, którzy chcą poznać życie ciekawych osobowości. Nie ma co opisywać, po prostu trzeba obejrzeć!
- Turysta
Film z Angeliną Jolie i Johnny Deppem. Świetni aktorzy, zaskakujący film, czego chcieć więcej? ;)
- Harry Potter i Czara Ognia
Do Harrego Pottera będę chyba wracać zawsze :) Nie ma co tłumaczyć i nie ma co zachęcać :)
5. Przeczytam co najmniej 2 książki
Przeczytałam 4 i 5 w trakcie :)
- ,,Kocham Nowy Jork'' Lindsey Kelk
Zabawna historia o dziewczynie (Angeli), która przyłapuje swojego faceta na zdradzie. Pod wpływem emocji wylatuje do Nowego Jorku. 
- ,,Kocham Hollywood'' Lindsey Kelk

Dalsze losy Angeli, równie zabawne, chociaż jak dla mnie mniej wciągające :) Mimo wszystko, warto było przeczytać obie części :)
- ,,Wschodzący księżyc'' Keri Arthur
Niesamowicie wciągające fantasy! Przeczytałam w ciągu jednego dnia. Dzięki chorobie, przez chorobę - jak kto woli :)
- ,,Całując grzech'' Keri Arthur
Kolejna część książki od Keri Arthur. Spróbujcie przeczytać pierwszą, jeśli się spodoba, sami będziecie chcieli więcej :)
 
 
Co do postanowień - ja jestem z siebie dumna. Wiem, że gdybym była zdrowa, na pewno byłoby duuużo lepiej :)
 A Wam jak marzec minął? :) Macie jakieś plany na kwiecień? :) Ja zaczęłam nową pracę i mam strasznie dużo na głowie, ale będzie dobrze! :)
 

18 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia. :D Książki fantasy - coś dla mnie. :P
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mix ! Dużo ciekawych zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesowatego widziałam na insta - powiem nieskromnie, że śliczne te nasze spaniele :-) Somersby jeszcze nie próbowałam, muszę to nadrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Turysta! Lubię ten film! :D świetny mix słodziaku! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki psiak :D Jak dywanik :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze,że jesteś z siebie dumna. Gdyby nie choroba to pewnie udalo by Ci się lepiej wykonać, ale z drugiej strony wielki plus dla Ciebie, że się nie poddalaś, pewnie wiele osob na Twoim miejscu powiedzialo by sobie, że przez chorobe nic nie mogą zrobic i by sobie odpuścilo.
    Gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wschodzacy ksiezyc, uwielbiam! <3


    Jestes zainteresowana wzajemna obserwacja? Jesli tak, to daj mi znac u mnie na blogu! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te książki ;-) i nowy smak somersby jest pychotka <3
    Słusznie Kochana, że jesteś z siebie dumna jeżeli chodzi o potanowienia! Nie wiem czy komukolwiek udało się kiedyś zrealizować tyle postanowień na równiutkie 100%. Mimo choroby dużo dałaś radę, także gratuluję. Już Ci kiedyś mówiłam, że mnie nikt by nie namówił na ćwiczenia, więc szacuneczek dla Ciebie :*:*:*
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa no i jak mogłam zapomnieć wspomnieć o zdjęciach! Piękne Kochana!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też na ogół nie udaje się przeczytać wszystkich książek jakie bym chciała w miesiącu, ale co miesiąc zaczynam od nowa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nowe sommersby rządzi! jedyne piwo jakie jestem w stanie wypić :) postanowienia są ciężkie. dlatego ja nie stawiam sobie żadnych teraz, tylko ciesze się z tego co ogarnęłam na spontanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło "spotkać" kogoś z mazur ! :))
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny mix, koniecznie muszę spróbować nowego Somersby:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego smaku somersby jeszcze nie piłam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super mix, mi marzec fajnie minął ale kwiecień ciężki..

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mix ;) mam w domu książkę Kocham Hollywood ale jej nie przeczytałam xd

    OdpowiedzUsuń