czwartek, 10 kwietnia 2014

Placuszki bananowo-kakaowe z serkiem wiejskim

Witajcie smakosze! :) Mam dla Was coś pysznego i całkiem zdrowego :) Placuszki bananowe-kakaowe z serkiem wiejskiem są idealne na śniadanie. Ja osobiście lubię również wersję, w której zamiast kakao używamy miodu, ale mój chłopak woli zdecydowanie te :) Czekając na dobroci, przy okazji robił mi zdjęcia :) Dla Was po prostu przy okazji podsyłam przepis :)

Składniki:
- Serek wiejski (1 opak. - 200g)
- 4 łyżki mąki pełnoziarnistej (może być też pszenna)
- Jajko
- Banan
- 4 łyżki kakao
Sposób przygotowania
1. Przygotowujemy sobie jakąś miseczkę, w której znajdą się nasze składniki, widelec, którym będziemy musieli ,,rozpaćkać'' banana i łyżkę.
 2. Wlewamy serek wiejski do miski, później wsypujemy cztery łyżki mąki, wbijamy jajko. Kroimy banana, po czym wrzucamy go do miski, ,,rozpaćkujemy'' go i łączymy z resztą składników.



 3. Kiedy składniki się połączą dosypujemy 4 łyżki kakao. (Kakao możemy zamienić na miód i dodać go w takiej ilości, aby placuszki były wystarczająco smaczne/słodkie)
 4. Wszystko razem powinno wyglądać mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej. Na patelnię wlewamy troszkę oliwy z oliwek. Kiedy patelnia się już nagrzeje, układamy kółko albo mniejsze kółeczka z naszych składników :) Smażymy je na małym gazie przez kilka minut z jednej i drugiej strony. Pamiętajcie, aby nie były one za grube, zbyt długo będziecie musieli czekać na te pyszności :D


SMACZNEGO! :)
This entry was posted in

35 komentarzy :

  1. Po pierwsze nie "rozpaćkujemy" tylko rozgniatamy ;p po drugie znajdź mi wersję bez banana :D Czekam na pyszne słodkie placuszki w niedzielę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie mogłam znaleźć słowa :D Zaraz zmienię :D Bez banana też będzie spoko :D

      Usuń
  2. ciekawy przepis ;) czekam na więcej tak inspirujących postów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Muszę kiedyś sobie takie zrobić :)
    poklikasz u mnie w linki i banery ? :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie zrobić ! zamiast mąki można dodać 'make' z płatków owsianych przemielonych na proszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no jaka kuchareczka! :D na pewno wypróbuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą miskę tylko różową! XD
    Lubię prosty rzeczy z prostych składników, także się skuszę, tylko muszę kupić banany!

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepis wyglada na banalny, :) podoba mi sie ten pomysl i mysle ze chetnie z niego skorzystam, dzieki i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mm z chęcią jutro zrobię takie na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi pysznie, a w dodatku mam w domu wszystkie składniki... Chyba już wiem,co zjem na deser... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm super :) piękne masz paznokcie, takie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach smażonego banana i ten smak, o wiele słodszy i silniejszy niż na surowo. A jeszcze bana i kakao / czekolada? to połączenie idealne!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. super
    obserwuję :)
    zapraszam tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychota, uwielbiam wszelkiego rodzaju placuszki! :) Z bananem zawsze wychodzą idealne :)
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale te placuszki muszą być smaczne, przepis sobie zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie pracujesz? =)

    OdpowiedzUsuń
  16. takich to ja jeszcze nie jadłam :P


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mam juz zajecie na dzisiaj :) przepis bardzo przypadl mi do gustu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Namówiłaś mnie! Takich placuszków jeszcze nie jadłam. Ależ ślinka cieknie.... szkoda tylko, że "dietuję" ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Od jakiegoś czasu banany stały się moimi ulubionymi owocami, dlatego pewnie skuszę się na te Twoje placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. robię podobne, tylko używam mąki żytniej albo kokosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie wyglądają!

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale pyszności;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i jestem pewna że wrócę na pewno !
    zapraszam do mnie może obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. to pierwszy kulinarny post, który zainspirował mnie w 100%, placuszki zrobię jeszcze dzisiaj, wyglądają cudownie :)
    buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia ! <33 Post jest perfekcyjnie dopracowany, a rzadko takie widzę i oczywiście czekam na kolejny ! :)
    Zapraszam do siebie, oczywiście obserwuję :*
    http://maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze kiedys sprobowac, sądzac po skladnikach są pyszne :)
    Jeszcze nie jadlam placuszkow z serkiem wiejskim.

    OdpowiedzUsuń
  27. omm uwielbiam takie placuszki! *.*

    OdpowiedzUsuń