czwartek, 1 maja 2014

Long Mint Skirt

Przyznam, że pogoda ostatnich kilku dni mile mnie zaskoczyła. Mimo wszystko nie mogłam się przełamać, żeby zacząć ,,latać'' po mieście w krótkich spodenkach czy spódniczkach bez żadnych rajstop. Świetną alternatywą są długie przewiewne spódnice:) Poniżej daję Wam kilka zdjęć jak ja zestawiłam moją ,,Long Mint Skirt'' :) Szpilki można oczywiście zamienić na zwykłe lordsy, baleriny, sandałki czy buty na koturnie :)










 
Czarna marynarka z pagonami - SH
Spódnica - Allegro
Szpilki - Allegro
Okulary - born86.com
 
 

Udanej majówki! :*

31 komentarzy :

  1. świetna spódnica ! uwielbiam maxi.

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica rewelacyjna, aż sobie chyba taką uszyję na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ta spódnica jest świetna. I piękne zdjęcia do tego. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bajeczny kolor spódnicy! pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory ! :)
    Obserwujemy?:> Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie takie spódnice wybieram na pełne bieganiny dni:)
    Kolor masz cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam spódnice maxi!
    na lato to świetny wybór
    a w połączeniu ze skórzaną kurtką, wyglądają super.

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie długie spódnice, jednak jestem dosyć niska, więc ciężko znaleźć taką, która długością byłaby dla mnie odpowiednia.. :) Bardzo podoba mi się kolor twojej spódnicy, rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję i zapraszam Cię na mojego facebooka ;)

    świetna spódnica ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, kupiłam podobną, tylko białą, bo mam strasznie jasną cere ;)
    zapraszam
    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podobają takie spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty! bardzo fajny blog, z chęcią będę tu wpadać częściej, dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica prezentuje się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo ładne buty :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taką tylko pudrowy róż i ja uwielbiam! <3 już niedługo w nią skocze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. buty niezłe. gdzie kupiłaś?:)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro :) Napisane pod zdjęciami :)

      Usuń
  20. Mam podobną spódnicę ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta spódnica :)

    http://skalinowskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny zestaw ! bardzo podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely!

    Do you want to follow each other ?

    Kisses,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  24. podobaja mi się długie spódnice <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna ta spódnica maxi ;-) świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie :*
    Zapraszam do mnie ;)
    Moze obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń