środa, 7 maja 2014

Majowe nowości kosmetyczne

Ostatnio bardzo głośno było o promocji -49% na kosmetyki w Rossmannie :) Ja również postanowiłam ją wykorzystać i większość rzeczy poniżej właśnie jest z tych promocji.
 
1. Podkład Bourjois 123 Perfect - Jestem z niego bardzo zadowolona póki co :) Używałam kilka razy i naprawdę spisuje się świetnie.
2. Tusz do rzęs Bourjois Volume 1 Seconde  - Świetnie rozdziela rzęsy, po jego użyciu mam wrażenie, że jest ich co najmniej dwa razy więcej. (więcej o nim na: http://www.bourjois.pl/katalog/makijaz/oczy/maskary/maskara_volume_1_seconde)
3. Lovely Dark Shine - Bezbarwny fosforyzujący lakier do paznokci - Lakier w swoim oryginalnym opakowaniu rzeczywiście świeci w ciemności, zobaczymy jaki efekt będzie na paznokciu:)
4. Lovely Baltic Sand - Piaskowy lakier, dopiero 2 w mojej kolekcji, ale bardzo je polubiłam :)
5. Olejek arganowy do włosów - Tym razem coś z Biedronki :) Kosztował tylko 4,99. Jedyną jego wadą jest brak pompki :)
6. Zmywacz do paznokci Laura Conti - Trochę mnie zawiódł, bo myślałam, że kokos złagodzi intensywność klasycznego zapachu zmywacza do paznokci. Mimo wszystko spełnia swoją rolę.
7. Maybelline Super Stay 10h Tint Gloss - Tinty podbiły moje serce odkąd zaczęła ich używać moja siostra :) Długie utrzymywanie się na ustach, wspaniały kolor, idealna trwałość... Czego chcieć więcej? :)
 



Do końca tego tygodnia w Rossmannie jest jeszcze promocja na lakiery do paznokci, błyszczyki, szminki, kredki do ust i produkty do pielęgnacji paznokci. Polecam skorzystać :)
Dajcie znać co upolowałyście :)

26 komentarzy :

  1. też kupiłam niedawno te serum na końcówki, calkiemm fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tinty i sandy. :) A olejek też mam - na pierwszym spotkaniu blogerek dostałyśmy takie, tylko pod szyldem Bioelixire i nie jest to żaden "elixir" do włosów, tylko silikonowy zabezpieczacz (słowotwórstwo pełną gębą :D). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, prześliczne lakiery :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze tak żałuję , że nie mam możliwości dostać się do rossmana w tym momencie:) z chęcią bym dopadła parę produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te lakierki super są ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś żarty, że ja jeszcze niczego nie kupiłam z okazji tej promocji... W poniedziałek to zmienię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi :)
    Lovely blog, what do you say about follow each other?:)
    I'm waiting for you;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy widzę :) Podoba mi się ten piaskowy lakier :))
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie nie konkurs ! Tylko dwa proste warunki do spełnienia a nagroda rewelacyjna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super łupy ja również, nieźle skorzystałam na tej promocji w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakiery z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na rozdanie! www.mywolin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te marki :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak spisuje się lovely - dark shine?

    OdpowiedzUsuń
  15. też zakupiłam olejek arganowy - zobaczymy jak podziała;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat pokończyły mi się kosmetyki, czas na zakupy!

    zachęcam do dodania mnie do obserwowanych :)
    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne rzeczy, ja też niedawno się obkupiłam w rossmannie ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, good purchases. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń