sobota, 31 maja 2014

Mania secondhandowa, czyli 9 rzeczy za 29zł

Tak jakoś pusto bez pisania tutaj, ale brak czasu doskwiera mi niezmiernie. Ten post czekał na dodanie już chyba z miesiąc, więc w końcu się zebrałam, zrobiłam kilka zdjęć i jestem! :) Mam nadzieje, że po dzisiejszym wypadzie na miasto nazbiera mi się więcej secondhandowych perełek :D
 
1. Kopertówka - 2zł
Kopertówek nie mam zbyt wiele, więc ta na pewno się przyda :) Szczególnie za taką cenę :)
 
2. Spódniczka (Zara) - 2zł
Wybaczcie, ze nie jest wyprasowana ^^ Uwielbiam ją za grubszy materiał, dzięki któremu będzie nadawała się na chłodniejsze dni. Jedynym problemem było brak guziczków, które bez problemu doszyłam :)

3. Spodnie (New Look) - 2zł
Wydają się być dosyć spore, ale całkiem fajnie wyglądają na nogach :)
 
 4. Marynarka z pagonami - 2zł
Z pewnością kojarzycie ją ze zdjęć :) Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu :)

5. Sweter (River Island) - 3,5zł
Kolory, kolory i jeszcze raz kolory! <3 Ten sweter z pewnością świetnie ożywi każdy strój :)

 6. Koszulka (Adidas) - 1zł
Świetny materiał, w bardzo dobrym stanie :) Idealna do ćwiczeń, biegania... :)

7. Bluza (H&M) - 12zł
Najdroższy zakup, ale warty swojej ceny :)

8. Sportowa spódniczka - 2,5zł
Spódniczka zapinana na rzepy i na... zatrzask? :D Sama nie wiem jak to opisać, domyślam się, że przeznaczona jest do grania w tenisa. Myślę, że fajnie będzie komponowała się ze zwykłymi trampkami na codzienne bieganiny :)

9. Torebka - 2zł
Śliczna, niezniszczona torebka. Niestety muszę znaleźć do niej długi pasek, bo oryginalny pasek tej torebki jest bardzo krótki.
 
 
Jak tam ostatnio wasze łupy? :) Trafiło Wam się coś ciekawego? :)
Co najbardziej Wam się podoba z tej dziewiątki?

14 komentarzy :

  1. spódniczki i bluza są śliczne, gratuluję takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy! Ja zostawiłam dzisiaj 40zł w ciucholandzie, ale kupiłam z 25 rzeczy za to... :D Uwielbiam ciucholandy!

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA podoba mi się niebieska, sportowa spódniczka! <3
    Kolorowy sweter też jest super, w sam raz na wiosnę, lub letnie wieczory!
    uwielbiam sh, ostatnio nakupowałam sobie spodni za grosze i poprzerabiałam na spodenki ! :D
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza i sweter z Riverr zdecydowanie w moim stylu! Świetne łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowa spódniczka w tym
    Kobalcie najbardziej rzuciła mi sie w oko. Bluza z h&m tez sympatyczna ogółem widze ze wszystkie rzeczy sa markowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe łupy, jednak nie w moim stylu.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie stawiam na sportową spódniczkę :)
    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na rozdanie! Do wygrania limitowana edycja kosmetyków Oriflame :)
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza mi się najbardziej podoba :)

    tak to te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka z zary jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rzeczy sa super, ale bluza ramones najlepsza, aj!

    OdpowiedzUsuń
  11. oo nieźle, tyle rzeczy za tak mało:) ja niestety nie mam cierpliwości oraz czasu na szukanie ciuszków w sh, ale projektuję nowe i szyje ich tyle ile się da:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam prawie że identyczną spódniczkę, co ta niebieska

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio wyszperałam 2 bralety z metkami! :D Śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń