sobota, 28 czerwca 2014

Black jumpsuit

Jakiś czas temu zauważyłam, że kombinezony stają się coraz bardziej popularne. W normalnych sklepach trzeba za nie dosyć sporo zapłacić. Na szczęście ja zdążyłam już zebrać małą kolekcję po zakupach w secondhandach. Ten na zdjęciu jest akurat mojej siostry. Dziękuję jej za użyczenie go do zdjęć i zrobieniu ich. Jest ode mnie starsza jedynie o rok, więc często się wymieniamy jakimiś ciuchami czy pożyczamy sobie je nawzajem :)
Z chęcią kiedyś pokażę Wam całą kolekcję moich kombinezonów, a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć :) Buziaki!



 






 
 
 
Kombinezon - Sh (New Look)
Okulary - born86.com
Sandałki - kupbuty.com
Torebka - kupbuty.com
Pasek - Allegro
Bransoletki - Pepco
 


26 komentarzy :

  1. wyglądasz rewelacyjnie :) A torebka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kombinezon:) a włosy to masz przecudne!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    jestem u ciebie chyba po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jak najbardziej za <3 niezle go trafilyscie ;) a torebka to normalnie mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kombinezon i torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny! jestem zakochana w kombinezonach a tą czerń świetnie przełamałaś żółtą torebeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie ;) Idealne połączenie... i te Twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon i piękne włosy:)
    Zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka mnie uwiodła!


    ps. a u mnie? lekko, delikatnie i oczywiście fashionowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. <333 swietna torebka !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon,a torebka jest prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wygladasz~! podoba mi sie dodanie torebki w takim kolorze do czarnego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny kombinezon, z chęcią bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie! Najlepsze i najbezpieczniejsze! Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Długi czas byłam do kombinezonów nastawiona anty, ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania hehe :P i kupiłam sobie jeden, później drugi... heheh są boskie, mega stylowe i kobiece :) Twój jest idealny, wspaniale w nim wyglądasz :) miłego dnia kochana :) dzięki za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kombinezon;ślicznie w nim wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny look!
    http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń