czwartek, 5 czerwca 2014

Chicago Bulls

Jedyny sport grupowy, który skradł moje serce to koszykówka. Pamiętam jak w szóstej klasie podstawówki specjalnie zaczęłam chodzić na sksy do innej szkoły, żeby nauczyć się podstaw. Później grywałam już w gimnazjum z dziewczynami. Bardzo łatwo wybijałam sobie palce, skręcałam kostki. W liceum już nie było perspektyw, ale nadal lubię sobie czasem porzucać do kosza :)
Po kilku zdaniach wyjaśnień nie zdziwi was moja sportowa koszulka, sportowe buty i piłka do kosza w ręku. Figury modelki to ja nie mam, ale uważam, że sportowy look jest dla każdego :)












42 komentarze :

  1. buty świetne ! sportowe looki są jednymi z moich ulubionych, więc jestem zdecydowanie na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a okulary masz hipnotyzujące są genialne !

    A co do koszykówki, to fajnie że Ci się podoba. Ja zawsze wolalam siatkówkę bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ładnie w sportowym stroju.
    Ja niezbyt przepadam za koszykówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, super okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty sa piękne (:
    świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znowu za koszem nie przepadałam przez wf :) ale look świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary i koszulka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylowo :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like your blog. It's really good! I like photos, they are amazing. ^o^
    Please look at my link I hope you like it. ♥
    ---> See Me - Look there <-----

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszykówka to mój ulubiony sport! Tak swoją drogą, to bardzo fajne okulary! Dodają uroku:)
    Zgadzam się z tym, że sportowy look jest dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna,sportowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie koszulki ;D Świetny sportowy look!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, sportowy look! Bardzo mi sie podoba, choć w koszykówkę nie gram, bo nie umiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sportowa stylizacja :3
    Buty są genialne :>
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygodne te buty? zastanawiam się nad takimi polecasz? :)
    zaobserwowałam Cię, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo jeśli mój blog "wpadnie Ci w oko" :):*
    http://stylevoila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie dokladnie je kupowalas? i w jakiej cenie były? jest mi bardzo milo po za tym ze spodobala Ci sie moja stylizacja:)

      Usuń
  16. nie wierzę, że tak długo mnie tu nie było! ale jak miło wrócić tutaj i mieć tyle zdjęć do oglądania, mam co nadrabiać :-) jak zwykle super się prezentujesz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie , ja sie zawsze jakos wstydzilam grac w grupach , mimo ,ze bardzo lubilam grac , dlatego gralam sobie tylko na podworku ze znajomymi :P
    super koszulka!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszykówka ma coś w sobie. Wolę siatkówkę, ale powiem szczerze, może i to dziwnie zabrzmi, ale zawsze podobał mi się styl koszykarzy :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja *.* Zaobserwoałam twój blog , zapraszm do mnie ! :d nikt-mi-tego-nie-zabierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, taka sportowa i wygodna :-). Dobrze, że masz insta, bo tak bym tutaj nie trafiła, zapraszam do mnie, buziaki! :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz może co się stało z tymi lumpeksami na przeciwko Lidla i Lewiatana? Zlikwidowane czy przeniesione? Wybrałam się wczoraj i pocałowałam klamki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na przeciwko Lewiatana jest teraz na przeciwko Biedronki starej, a ten na przeciwko Lidla to chyba jest przeniesiony na przeciwko Hurtowni AFAR, tam na Legionów :) W tym rzędzie sklepów co jest Duet i Kolporter :) Nie mam pewności czy to ten sam, ale bardzo możliwe :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, następnym razem sprawdzę! :)

      Usuń
    3. Udanych łupów! :) Sprawdź koniecznie! :)

      Usuń
  23. świetne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam czytać Twoje bloga! widać,że masz smykałke do mody :) napisałas,że nie masz figury modelki to nie prawda bo troszke sportu regularne posiłki.. samo to wykreuje sylwetke jeszcze wyrośniesz i zobaczysz nie bedziesz narzekac! super blog!:)

    Zapraszam do siebie za kążdą obserwacje również obserwuje !

    http://gabrielakugla.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny look :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw, cudowne okularki! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja takze bardzo lubie koszykowke, niestety w gimnazjum mialam maly wypadek na wfie i do teraz nie moge cwiczyc na wfie :c

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie sportowe polczenia, plus dla Ciebie za pomysl na sesje, przyjemnie się to oglada :) pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sesja dopracowana do perfekcji - jest boisko, jest piłka do kosza, to wszystko co kojarzy mi się z Chigago Bulls ! E tam, modelką powinna móc być każda kobieta, tylko trzeba przełamać kreowany wizerunek który niby jest "ok".
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nowy post !:)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń