środa, 25 czerwca 2014

Zakupy uszczęśliwieniem kobiet

W brzydką pogodę nic nie ucieszy kobiety tak jak zakupy. (No i jeszcze w moim przypadku truskawki ;) Mogłabym je jeść nawet kilka razy dziennie: na śniadanie, obiad i kolację :)) Mamy już kalendarzowe lato (patrząc za okno ciężko mi w to uwierzyć) i kilka rzeczy na upalne dni już mam :) Poniżej z ogromną przyjemnością Wam je pokazuję.
Czarne sandałki
CENA: 49,99zł
Neonowe czółenka :)
CENA: 69,99zł
 Torebka na złotym łańcuszku :) Dosyć oryginalna biorąc pod uwagę materiał, z której została wykonana.
kupbuty.com
34,99zł
Jeansowa kurteczka - CROPP (70 zł ze 140)
Bluzka - CROPP (20zł z 30 o ile się nie mylę;))
Strój kąpielowy - New Yorker (cały strój 90zł)
Rzeczy z CROPPA udało mi się dostać na promocji (HURA!:D)



Już niedługo podobny post, ale ze zdobyczami z secondhandu :) Mam nadzieję, że tak jak ja nie możecie się go doczekać :) Tyle perełek wpadło do mojej szafy... :)

12 komentarzy :

  1. te neonowe nie beda uwierac skoro to guma ;(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ich za długo na nogach, ale są póki co bardziej wygodne niż te sandałki :) Zobaczymy jak się sprawdzą na dłuższą metę :)

      Usuń
  2. ach nie ma to jak zakupy <3 swietna torebeczka i bikini!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładna kurteczka;)
    pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze zakupy udane ;) obserwuje

    właśnie dodałam nowy post zajrzyj
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i strój są boskie <3 ja już żyję niedzielą bo w końcu też i u mnie czas na zakupki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te czarne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne czarne sandalki:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń