niedziela, 13 lipca 2014

Haul secondhandowy

W końcu wstawiam nowości z secondhandów. Wybaczcie, że musieliście czekać tak długo, ale nie mogłam kompletnie się zebrać do zrobienia zdjęć. Na szczęście siły wróciły, a wraz z nimi pokazuję Wam moje perełki! :)

 1. Bluzka Burberry. Zdecydowany hit tego haulu. Formalnie kupiłam ją w skle[ie outletowym, który znajduje się nad secondhandem, ale uznałam, że też się liczy :)
Cena: 18zł
 
 2. Długi biały sweterek. Z pewnością nada się na chłodne, letnie wieczory.
Cena: 2zł
 

 3. Bluza, która zauroczyła mnie kolorem i wspaniałymi wzorami. Jest trochę za luźna, ale fajnie wygląda rozpięta z podwiniętymi rękawami.
Cena: 2zł
 

 4. Plisowana maxi spódniczka ze sklepu outletowego to dla mnie kolejna perełka. Ma świetne wycięcia z przodu i uwielbiam ją nosić :)
Cena: 21zł
 
 5. Kolejna plisowana spódniczka. Sprawdza się świetnie w pracy jak i na co dzień. Ma ponadczasowy krój. Kojarzy mi się trochę z mundurkami szkolnymi, ale również bardzo ją lubię.
Cena: 2zł

 6. Krótka marynarka w kratkę. Kupiłam ją, bo fajnie na mnie leży i myślę, że ładnie przełamie jakiś zwykły look.
Cena: 2zł
 
 7. Kuferek w kratkę z New Looka. Jak dla mnie jest rewelacyjny.
Cena: 2zł
 
 8. Zwykły neonowy t-shirt. To lubię!
Cena: 9zł
 
 9. Kolejny zwyklaczek, który nada się pod swetry czy do zwykłych szortów.
Cena: 2zł
 
 10. Bluzeczka z nadrukiem. Jest przeurocza :)
Cena: 1zł
 
 11. Etui na okulary. Bardzo mi brakowało tego w torebce. Te jest solidne wykonane i co najważniejsze było bardzo tanie ^^
Cena: 0,5zł
 
12. Bluzka z baskinką. Świetnie się dzisiaj spisywała :)
Cena: 2zł

13. Strój kąpielowy (H&M). Muszę zmniejszyć trochę górę, ale za taką cenę warto było kupić :)
Cena: 3zł
 
14. Góra od stroju :) Również H&M.
Cena: 2zł
 
Jak wam się podobają moje zdobycze? Co Wam najbardziej wpadło w oko? Ja jestem bardzo zadowolona ze wszystkich rzeczy, jednak następnym razem powinnam robić zdjęcia na bieżąco, bo później dopada mnie lenistwo :D


24 komentarze :

  1. Bluzka z baskinką przypadła mi najbarsziej do gustu (:

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości :) też poluje na maxi spódnice ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się spódniczki:)


    ps. thx bardzo! jakbyś miała ochotę zapraszam na FB dużo więcej się dzieje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do jakiego secondhanda chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do różnych :) Głównie na Milewicza, do tego na przeciwko starej Biedronki, tego na Legionów i koło Rayu :) Czasami zdarza mi się zajść do innych :)

      Usuń
  5. amazing blog, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biała plisowana spódniczka, to absolutnie moje faworytka- boska jest!! :) Już ja bym na pewno wiedziała co z nią zrobić :) hehe czekam na stylówkę z nią w roli głównej :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy udało Ci się upolować;) Spódnice i góra od stroju super!

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem już nic nie ma, same resztki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne łowy :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam łowy w SH :D
    Plisowana maxi - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  11. spodniczy plisowane bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne nowości:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O Matkooo! Ale łupy! zazdroszczęęę... spódnice obie świetne, marynarka i kuferek w kratkę to już w ogóle brak słów i do tego jeszcze te stroje... ehhh, normalnie wydałabyś na to fortunę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuuudowne perełki znalazłaś! Pierwsza bluzka super, stroje kąpielowe tak samo, nie wspomnę już o żakiecie i torebce ! Super rzeczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zdobycze. Strój rewelacja :)
    http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna jest ta kremowa, długa spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń