poniedziałek, 28 lipca 2014

Wspominki ze Stegny - I LOVE SUMMER!

Uwielbiam lato, wysokie temperatury, leżenie na plaży. Cztery dni w Stegnie wystarczyły mi na chwilowe odsapnięcie od tej szarej rzeczywistości. Bardzo się cieszę, że mogłam spędzić te dni ze znajomymi i moim ukochanym :) W końcu nie ważne jest miejsce, ważne jest z kim się tam przebywa.
Poniżej chciałam Wam pokazać kilka nadmorskich zdjęć :) Trochę prywaty nigdy nie zaszkodzi :) Mam nadzieję, że po części przeniosę Was w ten cudowny klimat :) Zdjęcia były robione wieczorem, ale poranki i dnie również miały swoje zalety. Wylegiwanie się na plaży, próbowanie smakowitych gofrów czy lodów, przejażdżki rowerami, pluskanie się w morskich falach. Was też rozbawiają kolesie chodzący po plaży z GOTTOWANNĄ KUKKURRYDZĄ? :D

 
 

 








 
Mam nadzieję, że jeśli Wy gdzieś byliście również spędziliście świetnie czas. Ja bardzo chciałabym wrócić do Stegny i nie przejmować się dniem czy godziną.
Udanego tygodnia! :*

22 komentarze :

  1. Uwielbiam Stegnę! a ci kolesie rozbawiają chyba wszystkich :D
    jak zawsze pięknie wyglądasz:)

    kasiejj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty<3

    ps. a u mnie? NOWOŚCI CIUSZKOWE W ATRAKCYJNYCH CENACH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro jadę nad morze ^^
    Słodkie zjęcie z językami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno wróciłam z nad morze :)
    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zamiar na spontana pojechać nad Morze ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Stegna to jest dla mnie najpiękniejsze miejsce w Polsce, bo tam właśnie dowiedziałam się, że będę MAMĄ! więc ze uwagi na ogromny sentyment zdjęcia mi się bardzo podobają :P

    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia ;) Jednak nasze morze ma niesamowity urok i klimat. Skąd masz tą śliczną kurteczkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mi sie marzy pojechac gdzies z ukochanym! na jakies wakacje, ale najpierw trzeba gdzies go znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od stegny jest rzut kamieniem do jantara, gdzie jeździłam na kolonie przez 5 lat z rzędu, tak mi się tam podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog!
    Możesz też wpaść do nas,dopiero zaczęliśmy .ZAPRASZAM!
    Jeśli spodoba ci się ,zaobserwuj i śledź na bieżąco nasze stylizacje :*
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ;) oczywiście obserwuję

    Zapraszam do siebie przerabiam ubrania DIY
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia piękne <3 super chwile
    ,pozdrawiam
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Stegnie ale już dawno i jest tam całkiem fajnie. :)
    fajne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh... w wakacjach właśnie to jest piękne, że zupełnie nie przejmujemy się godziną ani tym jaki mamy aktualnie dzień tygodnia!
    Wyjazd z ukochanym jest świetną sprawą, masz racje- o ile mamy dobre towarzystwo miejsce nie gra zbyt wielkiej roli.
    Ja aktualnie wyleguje się na Teneryfie :) Polskim morzem jednak również bym nie pogardziła!

    http://laucagliata.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też byłam ze znajomymi i podobało mi się ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń