środa, 20 sierpnia 2014

Bądź egoistką - znajdź dla siebie chwilę! :)

Czasem warto powiedzieć: ,,STOP! Teraz jest chwila dla mnie'' i po prostu zająć się sobą. Poczytać dobrą książkę, obejrzeć ulubiony serial, poćwiczyć i popracować nad swoim ciałem.
Między innymi o tym mówiła nam Kasia na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek. W wolnym czasie dokładnie to przemyślałam i uznałam, że naprawdę ma rację. Ja akurat nie mam z tym problemu, bo moi bliscy sami namawiają mnie do tego, żebym robiła to co lubię. Niestety wiele kobiet zatraca się w monotonii życia i skupiają się na byciu dobrą matką, żoną, córką. Babki moje kochane - skupcie się na tym, żeby być dobrą dla samej siebie. Jeżeli tego nie zmienimy, w końcu staniemy się zdołowaną matką, żoną, córką. Chyba tego nie chcecie prawda?

Dzisiaj pokażę Wam moje kolejne nowości i dam przykłady jak możemy spędzić wolny czas :) Jeśli go ,,nie macie'', postaracie się o niego! Należy Wam się :)

1. Zbliża się jesień. Mój idealny wieczór to książka i  dobra herbatka w ciepłym łóżeczku.

 Na osłodzenie jesiennych wieczorów do herbatki - miód od https://www.facebook.com/BartnikMazurski
DO HERBATKI FAJNE KSIĄŻKI:
Staś i Nel to książka, która bardzo mnie zaciekawiła. Myślę, że po części dlatego, że jej premiera będzie 11 września i czuję się zaszczycona, że mogę ją przeczytać przed innymi. Książki Holly Webb trafiły mi się takie same (jedną wylosowałam) i chociaż Emilka Piórko jest dla dzieci, tematyka bardzo mi odpowiada :D

Zaczęłam czytać i nie mogę wyjść z podziwu! :) Bohaterka książki jest bardzo zabawna, więc co chwilę wszyscy w domu mogli słyszeć mój śmiech. Z pewnością szybciutko ją skończę i przekaże mojej mamie, żeby również mogła w miły sposób oderwać się od rzeczywistości :)
Takie ,,Pokusy i łakocie'' mogę pochłaniać cały czas :)
Dzięki www.helion.pl !

Przyznam szczerze, że mam książkę o podobnej tematyce i teraz doszła druga do przeczytania. Mam nadzieję, że znajdę czas na obydwie, bo opisy są bardzo zachęcające.

O książkach Nory Roberts słyszałam wiele dobrego. Teraz mogę się przekonać czy i mi się spodobają czy nie.
Jeśli kogoś nie interesują książki powyżej to znak, że ta mogłaby się Wam spodobać :) Książka zdecydowanie dla kobiet, która przedstawia urodę kobiet w czterech porach roku. Póki co jeszcze się nie dowiedziałam czy należę do wiosny, lata, jesieni czy może zimy:)

Jeśli nie lubicie czytać, polecam audiobooki. Pamiętam, że gdy byłam młodsza słuchałam audiobooków Harrego Pottera. Teraz spróbuję czegoś nowego. Ja dostałam akurat ten od www.audiobook.pl
 Jeśli herbata to tylko w nowym kubku od  www.e-oceanus.pl Każda z dziewczyn dostała również gigantyczną torbę z sową (ja planuję swoją nosić na plażę!:D) i po małym gadżeciku. Sklep ma naprawdę niskie ceny i przydatne produkty.

 Lizaki z witaminy dla całej rodzinki!:) Takich rzeczy nigdy za wiele :) www.infavit.pl


 Przekąski do czytania książek i herbatki to naprawdę dobry pomysł. Polubiłam się z bezglutenowymi produktami, więc gdybym musiała przestawić się na taki tryb życia skorzystałabym z usług www.bezglutenowyswiat.pl i www.facebook.com/Balviten

Pestki dyni to bardzo zdrowa opcja na przekąskę. Dostałam je od firmy www.ale-raj.pl. W paczuszce znalazły się także inne smakołyki m.in. kawa, herbata, przyprawy.

 Jeśli relaks tylko z tymi poduszkami! :D Pierwsza od www.facebook.com/haftart.tarnow (Mój chłopak lubi mi ją podkradać, bo jest mięciutka i miła w dotyku. Dla mnie jest świetnie wykonaną pamiątką.), druga od JYSK (www.jysk.pl) - nie ma to jak trafiony wzór:), trzecia to w sumie tylko poszewka (poduszeczka moja) od www.sangotrade.pl (Biało-czerwone paseczki to jest to!)
A do picia....:


Herbatka owocowa! Skradła moje serce! No i całej rodzinki :) Była przepyszna (była, bo niestety już jej nie ma). Dostałam ją od firmy www.ale-raj.pl Dziękuję również lokalnej firmie z Giżycka: Piwnica Win/Kawy i Herbaty. Dostałam kawę cynamonową, ale niestety nie przepadam za cynamonem, więc raczej jej nie skosztuję :)
Kawa zielona niestety nie skradła mojego serca. Smakuje mi fasolką szparagową i nie wiem czy ją skończę. Dla przyjemności raczej tego bym nie wypiła. Powiadają, że zdrowo jest ją pić, ale kto wypije takie opakowanie? Ja z pewnością nie.
Kawa, którą również dostałam od: www.coffibo.pl (na szczęście nie zieloną) stoi w kuchni w świetnym opakowaniu i z niej jestem bardzo zadowolona. Jest wysokogatunkowa i przyda mi się na długi okres czasu :)

W wolnym czasie warto pomyśleć o wyjściu z domu ;) Zaczerpnąć trochę świeżego powietrza, poruszać się. Jeśli macie małe dzieciaki polecam chustki  na głowę od www.barbaras.pl



Jeśli nie macie ochoty pomyślcie o robieniu czegoś w domu :) Coraz bardziej popularny staje się decoupage. Ja dostałam między innymi zakładkę od: www.facebook.com/jm.pracowaniakreatywnosci








Rękodzieła podarowali nam: 
Aniołki z masy solnej od http://handmade-ania.blogspot.com
Poduszki lub fartuszki lub ręczniki od https://www.facebook.com/haftart.tarnow
Spotkaniowa torba od http://www.allbag.pl
Biżuteria, zakładki do książek z brylokiem od https://www.facebook.com/jm.pracowniakreatywnosci?fref=ts
Aniołki z masy solnej od http://passiflora85.blogspot.com
Akcesoria do włosów – czarny motylek https://www.facebook.com/pages/Lenii
Akcesoria niemowlęce http://ekoubranka.pl/pl/
Poszewki na poduszki i inne http://mglistysen.blogspot.com
Akcesoria do włosów, dla małych jak i dużych www.facebook.com/nikolandja
Biżuteria i serduszko decoupage http://anett-art.blogspot.com
Mavio – sukienki, spódniczki dla dziewczynek i bransoletki https://www.facebook.com/maviofashion?fref=ts
Sówki breloczki od http://szyciekoty.blogspot.com

Przy okazji dziękuję również:
- Sklepu odzieżowemu AGA za fajną bluzeczkę, apaszkę i skarpetki. Bluzka jest wykonana z fajnego materiału i super się ją nosi! - www.facebook.com/sklepagagizycko
- Firmie ,,do domku'' (www.dodomku.pl) - Za makaron i płyn do płukania, a także poczęstunek na stołach. Uwielbiam makarony wszelkiego rodzaju i ten zjem w mgnieniu oka :D
- Restauracji Ekran (www.facebook.com/restauracjaekran) - za firmowe gadżety, a w szczególności brylok, który widziałam w programie ,,Pani Gadżet''. Jeśli przyczepimy go do kluczy, a wpadną nam one do wody, brylok wypłynie z nimi do góry :)
www.ballarini.pl za ekstra patelnię (recenzja wkrótce)
- www.wkarteczkach.pl za fiszki i smycze :) teraz mogę uczyć się angielskiego wszędzie, a wystarczy, że wrzucę fiszki do torebki :)
- Zap-it (www.zap-it.pl/zap-it) - za ekstra pistoleciki, które sprawiają, że ugryzienie po komarach przestaje swędzieć (NAPRAWDĘ DZIAŁA:D)
- www.bazgroszyt.pl - za rabat
- www.twojewow.pl - za karty rabatowe
www.brrrum.pl - za rabaty
- www.dafi.pl - za dzbanek filtrujący (recenzja wkrótce:))
- www.pysznapaczka.pl - za rabat
www.arsdental.pl - za szczoteczkę elektryczną (recenzja również wkrótce)
www.pachnacaszafa.pl - za rewelacyjne pachnące produkty! Moja szafa pachnie jak nigdy dotąd, planują zakup kolejnych cudeniek od tej firmy, ponieważ dostałam między innymi zestaw do uzupełniania :) Aromatyczna woda do prasowania to największe zaskoczenia i zdecydowanie fantastyczny dodatek do naszych obowiązków! :)
W szafie zauważycie również gadżet, którego nie dostałam, ale również znajduje się w mojej szafie - saszetka od moli (bardzo polecam!)







Przemyślcie sprawę małego egoizmu tak jak ja i znajdźcie czas dla siebie, a nie pożałujecie :) Buziaki!


1 komentarz :

  1. mm ile pysznych rzeczy:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń