wtorek, 12 sierpnia 2014

Wakacyjne Spotkanie Blogerek


9 sierpnia miałam przyjemność uczestniczyć w Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Giżycku. To była kolejna okazja do poznania nowych osób o podobnych zainteresowaniach. W spotkaniu uczestniczyło 12 wspaniałych blogerek urodowych, pichcących w kuchni i nie tylko. Świetną organizacją wykazały się Agnieszka z bloga www.lesia-rekodzielo.blogspot.com (www.facebook.com/lesiarekodzielo) i Malwina z bloga http://malinka24.blogspot.com/ (www.facebook.com/testingof ). Zadbały o lokal - Quizer (www.facebook.com/Quizer), który świetnie sprawdził się jako miejsce zabaw dla dzieci. Mnóstwo zabawek, xbox, trampolina to nie wszystko co można było tam znaleźć.

Nie zapomniały również o poczęstunku. Pani Kasia z Lukrecji upiekła nam babeczki, ciastka, tort i pamiątkowe ciasteczko z nazwą spotkania (www.facebook.com/Lukrecja). Żałujcie, że nie mieliście okazji spróbować. Były po prostu przepyszne! Dodatkowo musicie wiedzieć, że wszystko było bez sztucznych dodatków, ręcznie robione, a Pani Kasia otwierając Lukrecję spełniła swoje marzenia. W pracy pomaga jej córka :)

Cukiernia u Adama (www.facebook.com/CukierniauAdama) zapewniła nam rogaliki z dżemem i twarogiem. Były przepyszne i muszę przyznać, że nawet zabrałam dwa na drogę! :)
 
Lokalna firma: Sękasz Mark Giżycko (www.facebook.com/SekaczMark) przygotowała nam paczki z produktami, w których znalazł się sękacz, orzeszki w karmelu i rybki karmelki. Dodatkowo dała nam duży sękacz do poczęstunku. Nie ma to jak prawdziwy warmiński sękacz! :) Kosztujmy regionalne produkty i doceniajmy to co mamy! :)
Jedzenie to nie wszystko! :) Słodkości szybko poszłyby nam w boczki czy uda, a bez spalania zbędnych kalorii ani rusz :) Dziewczyny zaprosiły intrustruktorkę fitness z Fit Giżycko, która udzieliła nam wielu niezbędnych rad i 20 minut skakała z nami i wylewała poty na sali.
Po takim wysiłku mój makijaż legł w gruzach. Tusz spłynął, a z opresji uratowała mnie Marta, nasza makijażystka (https://www.facebook.com/manicuregizycko). Miałam szczęście, bo umalowała tylko mnie i Agnieszkę :)
Sama uwielbiam zmiany wszelkiego rodzaju, więc wstawiam Wam moje zdjęcie przed i po! :) Marcie dziękuję za wszystkie rady i wskazówki. (Chyba pierwszy raz pokazuję się tak dużej ilości osób bez makijażu :D)

Przed:
 
Po:
 

 
Nie oglądalibyście tych zdjęć, gdyby nie Wojtek (https://www.facebook.com/WojciechGorski90)! Zapraszam do oglądania wspaniałych zdjęć jego autorstwa. Potrafi uchwycić krajobraz tak jak nikt inny :)
 
 
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca postu, bo przed nami jeszcze kilka :) Następnym razem sporo o prezentach, rzeczach do testowania. Mam nadzieję, że jesteście ciekawi i nie znudzą Wam się moje opowiastki :) Sponsorów było ponad 100 (jeszcze raz brawo dziewczyny - byłam w ogromnym szoku:))
 

 








Pod koniec to, co zebrałyśmy dla psiaków ze schroniska :) Fajnie, że mogłyśmy przy okazji komuś pomóc :) No, ale należy podkreślić, że nie tylko my pomogłyśmy. Firma merlin.pl dołączyła się do naszej zbiórki dając dla piesków karton nowych misek.
 
Lista uczestniczek:
Pozdrawiam Was wszystkie i mam nadzieje, do zobaczenia następnym razem! :)
 

10 komentarzy :

  1. widzę, że spotkanie się udało :)
    a jakie pyszności *.*

    mam w obserwowanych.
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaa musiało być super

    ___________
    ps. a u mnie? kobieco, modnie i? bajecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu.
    Fajnie, że wszystko się Wam udało. Mieszkałam kiedyś w Giżycku. :)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądałaś i na pewno bardzo dobrze się bawiłaś!
    a te słodkości wszystkie bym pochłonęła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne wydarzenia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wybrałabym się na takie spotkanie :)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)
    Orasey

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się dużo dzailo :) Wspaniale zdjęcia i jakie pyszności.
    Bardzo ladnie wyglądacie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było poznać , mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja na wspólną kawę :)

    OdpowiedzUsuń