niedziela, 28 września 2014

Cobalt Chillin

 Dzisiaj przygotowałam dla Was codzienny look.Trochę inny niż ostatnio, ale mam nadzieję, że również Wam się spodoba. Główną rolę odkrywa tu kobaltowy kolor, a mianowicie bomber jacket z h&mu kupiony w secondhandzie :) Bardzo zauroczyły mnie znajdujące się na nim wzory, którym polecam się przyjrzeć :) Moja mama uważa, że do twarzy mi w tym kolorze, chociaż ja do końca nie jestem przekonana :D
Wyjątkowo związałam włosy w warkocz, który swoją drogą jest bardzo wygodny. Dajcie znać czy wyglądam w nim dobrze czy lepiej mi w rozpuszczonych włosach :)
... A za zdjęcia dziękuję mojemu chłopakowi! :*:)









Bomber jacket - H&M (Secondhand)
T-shirt - CROPP
Jeansy - Tally Weijl
Buty - Sequin.pl
Naszyjnik (formalnie opaska do włosów:D) - Textil Market
Bransoletka - Allegro



10 komentarzy :

  1. kobaltowa kurtka ? śliczna

    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kurteczka, kolorek cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bardziej bluza, tylko krój bomber jacket :)

      Usuń
  3. Ale masz piękny, długi warkocz. :D Buty są śliczne, kolor kurteczki to jeden z moich ulubionych!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  4. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo, że lepiej w rozpuszczonych (każdy wygląda lepiej), ale i super wyglądasz w warkoczu. fakt, ten kolor do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnemu we wszystkim ładnie, więc czesz się i ubieraj w co tylko masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna kurtka! Mój ulubiony kolor! Wielki + za butki! :)

    OdpowiedzUsuń