niedziela, 21 września 2014

High Waisted Jeans

Jeansy z wysokim stanem powracają do mody i jest to powód, żeby się cieszyć. Podkreślają kształty, wydłużają nogi i są bardzo praktyczne. W sieciówkach można znaleźć dużo fajnych modeli, ja swoje idealne znalazłam w sklepie Bershka :) Świetnie dopasowują się do moich masywnych nóg i coś czuję, że to nie będzie moja jedyna para takich jeansów.
Zestawiłam je z moją nową czarną ramoneską, której bardzo mi brakowało. Zdecydowanie jest to must have na jesień! :)
Mój strój dnia jest idealny na co dzień. Mam nadzieję, że również Wam się spodoba. Miłego oglądania! :)









 
 
Ramoneska - Sinsay
Koszula - Sinsay
Jeansy - Bershka
Buty - Nike
Okulary - no name
 
 
Za zdjęcia dziękuję Agnieszce, na której bloga serdecznie Was zapraszam! :) www.ladyaggu.blogspot.com 

28 komentarzy :

  1. Świetne są!!! Uwielbiam spodnie z wysokim stanem i Twoje buty♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz wlosy :')

    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o to w takim razie i do mnie by się dopasowały. Mamy bardzo podobną sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem gdzie były robione te fotki, byłaś tak blisko i nie wpadłaś na kawkę wiesz cio... foch :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne wlosy :) co robisz ze tak wygladaja? spodnie fajne, ciesze sie ze w sklepach jest coraz wiecej spodni wlasnie tego typu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prostuję, jak suszę to tylko zimnym powietrzem, stosuję olejowanie raz na jakiś czas, używam odżywek :) Raz na jakiś czas obcinam końcówki :) Trochę tego jest :)
      No ja właśnie też się bardzo cieszę :)

      Usuń
  6. fajnie podkreślają figurę! lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, wspomniała o mnie :D doskonale. podpisuję się do każdego słowa o spodniach. Dzięki Tobie mam identyczne! <3 Szymonowi bardzo się podobam jak je ubieram :) to też kolejny atut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ramoneska i buty ! :-)
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  9. cała stylizacja świetna, tylko nie ubrałabym do takich butów białych skarpetek, bo są za bardzo widocznie i nie za bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej białe niż kolorowe :D No, ale rzeczywiście w tym wypadku może lepsze by były czarne :) Ja jestem przyzwyczajona do noszenia białych skarpetek :D

      Usuń
  10. ostatnio kupiłam sobie bardzo podobną koszulę, moja ma tylko mniejszą krateczkę, poza tym wybrałam to samo połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Uwielbiam kratkę w tych kolorach :)

      Usuń
  11. Great post! I love the jacket!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz, masz świetne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ta Perła pod ławką to Twoja? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiesz, że to nie moja cwaniaczku :D

      Usuń
  14. Cześć Daga ! Mogę tak do Ciebie 'mówić' ? Masz piękne włosy a ja mam przez to kompleksy .. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! :)
      Bardzo mi miło ciągle widzieć komplementy na temat moich włosów :D Kompleksy natomiast są u Ciebie niepotrzebne! :) Śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

      Usuń
  15. Stylizacja fajna, ale włosy to Ty masz przepiękne! :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześwietne są te jeansy! :) // jestem nowa na bloggerze, miło by mi było, gdybyś zechciała mnie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna ramoneska i koszula! *___* SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń